سلام

پسری هستم 25 ساله ، از نظر مالی وضعیت خوبی دارم . به مدت 5 سال که بصورت مقطعی خانمی 40 ساله رو صیغه کردم .واقعا تو این 5 سال کاملا هم از نظر روحی هم جنسی منو ارضا کرده با اینکه از من بزرگتر بسیار مطیع و حرف گوش کنه و با اینکه وضع خوبی دارم و ابایی از خرج کردن واسه ش ندارم .

اما چیزی خاصی ازم نخواسته، اما من خودم بهش خرجی میدم و براش طلا و جواهرات میخرم .من پدر ندارم اما جدیدا همه از جمله مادرم  اصرار میکنن زن بگیرم خوب وضع مالی و کسب و کار عالی تا حالام درس بهونه میکردم که امسال فوقم گرفتم .

خانواده ام دخترهایی برام انتخاب کردن من الان سر دو راهی موندم ، این خانم رو بهشون معرفی کنم که مطمئنن درگیری میشه یا این خانم رو رها کنم . ولی این خانم واقعا آدم خوبیه و دوست داشتنی . میدونم اگه صیغه مون رو تمدیدم نکنم نه مهریه اش که مبلغ قابل توجهی هستش رو ازم میگیره نه میخواد انتقام بگیره و زندگیمو بهم بزنه ، همین موضوع بدتر باعث عذاب وجدانم میشه . الان تصمیم گرفتم از این خانم بچه دار بشم و خانواده ام تو  عمل انجام شده قرار بدم . واقعا بد گیر کردم


مرتبط با کوچکتر بودن دختر از پسر در ازدواج:

خواستگاری از خانمی که 2 سال ازم بزرگتره

از 21 سالگیم خیلی احساس تنهایی می کنم

بزرگتر بودن زن از مرد مشکلات خاصی بوجود میاره؟

چطور به یه دختر بزرگتر از خودم پیشنهاد ازدواج بدم؟

با وجود نکات مثبت زیاد دختر ،میشه از بزرگتر بودنش چشم پوشی کرد

می خوام به خواستگاری دختری برم که دو سال ازم بزرگتره

اگه اون دختر رو داشته باشم هیچ چیز دیگه ای تو زندگیم نمیخوام

عاشق دختر وبلاگ نویسی شدم که 4 سال ازم بزرگتره

دو سال از دختر مورد علاقم کوچکترم

دید مردم نسبت به ازدواج با دختر بزرگتر و بلند قدتر چیه؟

چطور مادرم رو راضی کنم که با یه دختر بزرگتر از خودم ازدواج کنم؟

منو دختر عموم که ازم بزرگتره نسبت بهم علاقمند شدیم

نظر دخترها در مورد ازدواج با پسری که 6 سال کوچکتره چیه؟

دختری هستم که عاشق همکارم که 7 سال ازم کوچکتره شدم

چطوری به خانواده م بگم عاشق دختر داییم که 6 سال ازم بزرگتره شدم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مربوط به ازدواج موقت (۳۹ مطلب مشابه) ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه)