سلام خدمت همه دوستان

راستش شاید مشکلم عجیب به نظر برسه ولی واقعا داره دیوونم میکنه ، من پسر هستم با قد حدودا ١٧٢ و با یه قیافه معمولی ( و حتی نسبتا خوب به گفته ی دیگران ) ، و اینکه اعتماد به نفسم خیلی پایینه ! .

مشکلی که دارم اینه که حس میکنم دیگران خیلی نگام میکنن علی الخصوص خانوما ! شاید خیلی ها اینو به معنی خوب بدونن ولی من از اون جایی که اعتماد به نفسم پایینه حس میکنم لابد خیلی قیافم افتضاحه که این جوری بهم خیره شده ! یا مثلا از لحاظ هیکل خیلی داغونم که نگام میکنن ! مثلا همین امروز یه خانومی تو آموزشگاه همین طوری بهم خیره شده بود !

ممنون میشم جوابم رو بدید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)