سلام، خسته نباشین

من یه پسر 28 ساله هستم که شرایط مالیم خوبه، یا به قولی اگه تعریف از خود نباشه، عالیه، شرایط خانوادگی و زیبایی و ... هم خوبه خدا رو شکر، قصد ازدواج دارم، ولی برخلاف خیلی ها، اولویت اول من برای ازدواج زیبایی و کم سن و سال بودن و خانه دار بودن همسرمه، یعنی دوست دارم خیلی خیلی زیبا باشه و سنش هم ازم خیلی کمتر باشه، مثلا 10 سال اختلاف سنی، و هم اینکه خانه دار باشه، یعنی تحصیلات دانشگاهی داشته باشه، لااقل یک سال، ولی سرکار نره و خانه دار باشه.

البته از اولویت های دیگه هم غافل نیستم و به حجاب و ایمان و خانواده و ... هم توجه دارم و بدون اون ها قطعا با کسی ازدواج نمی کنم، ولی اصلی ترین اولویت هام قیافه و سن کم و خانه دار بودنه، ولی مشکلم اینه که با هرکی صحبت میکنم و میگم اولویت هام اینا هستن و ...، همه یه جوری میگن که منصرف میشم، مثلا میگن که همه دخترهای زیبا بعدا به فساد کشیده میشن و باید هر روز مرد غریبه از خونت بیرون بکنی و 24 ساعته مراقبش باشی و ....

نمی دونم اینو به خاطر این میگن که منو از ازدواج با فرد زیبا منصرف بکنن یا واقعا خیر منو میخوان، آخه چون همشون همسرهاشون زیاد خوش قیافه نیستن، برای همین شک میکنم که شاید دارن حسودی میکنن، تو اطراف من هم دخترهای زیادی هستن که همه شرایطی که گفتم رو دارن و تعدادشون هم زیاده خدا رو شکر، و مطمئنم که حتما بهم جواب مثبت میدن، ولی نمی دونم چرا حرف اطرافیانم نمیذاره با یکی از اون مورد ها ازدواج بکنم.

همش فکر میکنم که اگه با یه زن زیبا ازدواج بکنن، مطمئنا یه زن فاسد میشه و ...، من دوست دارم همسرم خونه دار باشه، و با توجه به شرایط مالیم، دوست دارم همسرم هم یه ویژگی ممتاز داشته باشه و اونم زیباییشه، اون به من زیبایی بده من و من هر چی که از لحاظ مالی میخواد، براش تامین بکنم، تو رو خدا کمک کنین، واقعا اطرافیانم درست میگن که همه زیباها فاسدن، یا دارن اشتباه میکنن و من به تصمیم خودم قاطع باشم؟

مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)