سلام
نمیدونم اسمشو درد و  دل بذارم... شکایت... هشدار یا سوال

نمیدونم از کجا شروع کنم... ولی اینو میدونم که روی سخنم بیشتر با خانم هاست... . در واقع این پست یه سوال هست از خانمایی که ازدواج کردن و باتجربه ان... و یه آموزش برای دختر خانم هایی که مزدوج نشدن ...

آها ضمنا اعضای محترم لطفا از هرگونه قضاوت... تندگویی...توهین.. یا شوخی ای که دلی بشکنه و بعد بگید منظوری نداشتم ببخشید خودداری کنید... ممنون

از نیازهای مرد و زن زیاد گفته شده... ولی من اینطوری که دور و بر خودم دارم میبینم... که امیدوارم فقط دور و بر من اینطوری باشه... به یکی از نیازهای مرد توسط همسرش پاسخ داده نمیشه... و احیانا این مرد هم هیچوقت در این مورد شکایت نمیکنه...

متاسفانه یه باوری که ممکنه در بین عموم ایجاد شده باشه و مرد رو در حد یه حیوان پایین میاره اینه که... خانم های محترم توجه داشته باشن...همین که به شکم و زیر شکم مرد به خوبی توجه کنید کفایت میکنه . ولی واقعیت چیز دیگه اییه...

مرد تجلی قدرت خداست...مرد نیاز داره که بدونه یه مقر فرمانروایی کوچیک داره ...جایی به اسم خونه...که توی اون حرفش خریدار داره...

شاید خانم ها یاد گرفته باشن که همین که یه سری جملات ساختگی و تجملاتی به همسرشون بگن...مث تو مرد منی... تو قهرمان منی و... براش کافی باشه...

ولی مرد گاهی نیاز داره این نیاز در عمل توسط همسرش پاسخ داده شه... در عمل یعنی شنیدن کلمه چشم از همسرش... حتی باشه هم نه...

ببینید سوء تفاهم ایجاد نشه... نمیگم اینجا یه نفره که داره تصمیم گیری میکنه و بعدشم مستبدانه از بقیه انتظار داره روی حرفش حرف نزنن... نه.... منظورم اینه برای تصمیم گیری برای یه مسئله... اون مسئله باید با بقیه افراد خانواده در میون گذاشته بشه... همه دربارش نظر بدن... بعد از صحبت کردن ( اگه مرد در حالت طبیعی باشه ) اجازه بدین این مرد باشه که حرف آخر رو بزنه .

باور میکنید وقتی بعضی خانم ها رو میبینم که هم میخوان خدا رو داشته باشن و هم خرما رو چقدر احساس تنهایی میکنم... پیش خودم میگم واقعا همه همینطورن؟

چند وقت پیش توی همین سایت فکر کنم یه خانمی بود داشت به بقیه آموزش میداد همینو... میگفت مثلا من شوهرم میگه فلان جا نرو... من میگم باشه... ولی اینقدر براش ناز میکنم و چی میدونم خودمو معصوم نشون میدم که راضی بشه بگه برو...

از بچه های خانواده برتر میخوام که لطفا روشنگری کنن...آیا من دارم اشتباه میکنم این اتفاقا فقط اطراف من داره میوفته؟ ( چون من به جرات یادم نمیاد مادرم به بابام گفته باشه چشم ) کجای صحبتام ایراد داره؟

تاکید میکنم لطفا با آرامش جواب همدیگه رو بدید . راستی من 22 سالمه...امیدوارم به خاطر سن کمم در اشتباه باشم...

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)