سلام
کسی هست که قبلا شقاق داشته ؟ اگه داشته لطفا بگه چه جور خوب شده با جراحی یا با دارو ؟ یا میشه دکتر نرفت و خوب شد؟ اگه جراحی کرده بعدش دیگه خوب شده؟ یا چه پمادی داده ؟ بر اثر چی شقاق گرفتین ؟

من یه ماهی هست اینجور شدم و درد خیلی زیادی دارم جوری که دادم میزنم و گریه میکنم اما خجالت هم میکشم برم دکتر روم نمیشه دردش خیلی خیلی بده .لطفا بگید دکتر حتما معاینه کرد بعد دارو داد؟ کلونوسکپی هم انجام دادین؟ آخه من شنیدم که اگه برم برای اینکه دکتر درست متوجه شه باید کلونوسکپی هم انجام بدم.


مرتبط:

تجربه ی عمل فیستول ، آبسه یا شقاق



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)