سلام بین دو راهی موندم ...

خواهش میکنم یه ذره خودتونو بذارید جای من . واقعا نمیدونم بین خوابگاه و سرویس کدوم انتخاب کنم . من دانشگاهم هم سرویس داره برای شهرم هم تونستم خوابگاه بگیرم  . من ترم اول خوابگاه بودم . نمیتونم بگم خیلی سخت بود برام . خب اخلاقای مختلف ، از فرهنگ های مختلف ، و درس خوندن به سختی برای من ، خیلی اذیتم میکنه .

ما خوابگاهمون دولتی نیست در واقع یه واحد مسکونیه با یه حال با 8 تخت و سه اتاق با 6 تخت ... و واحدی بعدی ما که چسبیده به ما .  با همین شرایط چون همه با هم دوستن همه میان تو حال ما . شاید بگم 15 نفری میشیم تو حال . من ازشون خیلی بدم نمیاد ولی کلا نمیتونم و نمیخوام باهاشون بجوشم. چون درونگرام هستم دیگه بد تر .. خیلی سخت میشه درس بخونم .

و کاملا میفهممم تو خوابگاه تو اون واحد اضافیم ! .. دلم میخواد باهاشون گرم بگیرم اما نمیتونم و یه جوریایی نمیخوام ..خیلی شبام با گریه سر شد . از طرفیم دلم میخواست همیشه مستقل باشم و برم خوابگاه . به نظرم تجربه خوابگاه برای همه لازمه .

ولی به نظرم خوابگاه به درد کسی میخوره که بتونه حرفش رو رک بزنه نه اینکه نگران باشه هی به کی برمیخوره یا نه . حالا میگفتم ترم اوله درس میشه و هنوزم نمیدونم میشه یا نه .. با سرویسم من از پس خستگی راه برنمیام خودمو خوب میشناسم .. ساعت 5 صبح باید از خونه بزنم بیرون تا 8 تو سرویسم . و تحمل سرما رو هم اصلا ندارم .


مرتبط با زندگی در خوابگاه دانشجویی:

خاطرات خنده دار دانشگاه و خوابگاه دانشجویی

لطفا تجربیات خودتون رو درباره زندگی خوابگاهی در اختیارم بذارین

یک سوال در مورد زندگی در خوابگاه دانشجویی دخترانه

تجربیات شما در مورد زندگی در خوابگاه دانشجویی دخترانه

در خواست توصیه برای زندگی خوابگاهی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) زندگی دانشجویی (۳۹ مطلب مشابه)