سلام

من 20 سالمه، و دانشگاه میرم، ترم سومم، اخیرا از یک دختر خانومی توی کلاسمون به شدت خوشم اومده ، حس میکنم دختر خوبیه ، آدم اهل دختر بازی و اینا نیستم و هدف بدی ندارم که دختر رو وابسته کنم و ولش کنم . نیتم خوبه و ازش خوشم میاد ، ولی تا چندین سال دیگه زمینه ازدواج ندارم . تجربه این جور چیز ها  رو ندارم .

میخواستم با تجربه ها نظر بدن و راهنماییم کنن

مرسی


مرتبط با قصد ازدواج بدون داشتن امکانات:

به خاطر آینده ی مبهم، می ترسم برای ازدواج به کسی پیشنهاد بدم

19 سالمه، به دختر همسایه علاقمند شدم، چکار کنم؟

از یکی از همکلاسی هام خوشم میاد اما پیش نیاز های ازدواج رو ندارم

20 سالمه، نمی تونم دختر مورد علاقم رو فراموش کنم

یه پسر 18 ساله ام، از کجای دلم بگم براتون؟!

خانواده فشار میارن ازدواج کنم اما شغل ثابتی ندارم

عاشق شدم ولی سربازی نرفتم، شغل خوب هم ندارم

قصد ازدواج دارم اما درآمدی ندارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)