سلام دوستان

مدتیه که مشکلی تمام ذهنم رو درگیر کرده. لطفا راهنماییم کنید.

من یه خواهر 16 ساله دارم که الان کلاس یازدهم و رشته انسانیه. از لحاظ درسی فوق العاده ضعیفه. از پایه هم ضعیفه. تا اینجا رو به زور بالا اومده اما حتی یه ضرب و تقسیم ساده هم بلد نیست.

اصلا درس نمیخونه. هر چقدر باهاش صحبت میکنیم و تشویقش میکنیم هیچ فایده ای نداشته. تنبیه هم جواب نداده براش. وقتی درباره برنامش برای آینده باهاش صحبت میکنم میگه دیپلمم رو میگیرم و میرم دانشگاه بدون کنکور حقوق میخونم بعد هم جلوی دست خاله مشغول به کار میشم. خاله بنده یه وکیل کار کشته و معروف هستن. اما من حتی بعید میدونم با این وضع درسی بتونه دیپلم بگیره و امتحان نهایی بده!

همه این درس نخوندناش به کنار، اصلا مثل یه دختر رفتار نمیکنه. کاملا مثل پسرها لباس میپوشه و موهاشو پسرونه کوتاه میکنه. خیلی روحیه خشنی داره. ورزش رزمی هم بطور حرفه ای کار میکنه که خشن ترش کرده. یه استاد هم داره که خیلی با هم صمیمی هستن. یه جورایی دیگه داره با وابستگیش این خانم رو اذیت میکنه. الان هم باهاش قهر کرده و نه غذا میخوره نه درس میخونه.

دیگه داریم کلافه میشیم. چیکار کنیم ؟!

مرتبط با نوع رفتار با خواهر:

خواهرم سر سفره افطاریش بیرون مون کرد

خدا کنه زودتر ازدواج کنم تا بی ادبی های خواهرم رو نبینم

از ترس خواهر بزرگترم که مجرد هست، جرات نداریم بگیم خواستگار داریم

می خوام کاری کنم که خواهرم دیگه سمت دوست پسر نره

قطع ارتباط خواهرانم با ما، تاثیر روی ازدواجم داره ؟

دیگه از دست مامانم و خواهرم خسته شدم!

چه کار کنم خواهرم حرف گوش کن بشه

چطور روابط پدر و خواهر 11 ساله م رو اصلاح کنم؟

خواهرم آرزوی بدبختی منو داره

چطور خواهرم رو قانع کنم که سمت دوستی نره ؟

احساس می کنم خواهرم دوباره ارتباط تلفنی مخفیانه داره

از دیدن خواهرم حالم بد میشه

متاسفانه خواهرم الگو های خوبی رو انتخاب نکرده

خواهرم فکر میکنه بجز خودش بقیه هیچ چیز نمیفهمن

خواهرم اونقدر آرایش میکنه که اصلا شناخته نمیشه

من یه خواهر دارم که ١٤ سالشه و خیلى پرخاشگره

منو خواهر مطلقه ام میونه خوبی نداریم

متوجه شدم که خواهرم دوست پسر داره

پسران، اگه بفهمید خواهرتون دوست پسر داره چکار می کنید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه)