سلام

من یکی از کاربرانی هستم که چند ساله مطالب خانواده برتر رو می خونم.  ممکنه این قضیه قبلا مطرح شده باشه ولی به هر دلیلی پیگیری نشده.

روز به روز داره زمینه ی انجام گناه راحت تر میشه و زمینه ی ازدواج و آشنایی برای ازدواج کمتر میشه. کلی سایت و وبلاگ هستن که مجوز هم دارن ولی فقط ازدواج موقت و صیغه داره انجام میشه و صاحبان این سایت ها هم فقط دنبال سود آوری خودشونن و اصلا نیت خیر ندارن. 

حالا من نمی دونم چرا آقای نجفی که اینقدر وقتش رو صرف کاربر های خانواده برتر می کنه چرا یه راه منطقی برای آشنایی این کاربران با همدیگه پیدا نمی کنه؟

به نظر من کاربرایی که اینجا حضور دارن به مراتب فرهیخته تر از میانگین جامعه هستن . نظر من اینه یه امکانی فراهم بشه که افراد شرایطشون رو عنوان کنن و ویژگی های فرد دلخواهشون رو هم عنوان کنن و حالا ادمین یا خود افراد ( بستگی به نظر آقای نجفی داره )،  کسایی رو که با یکدیگر شباهت بیشتری دارن آشنا کنند و برای وقتی که ادمین هم صرف می کنه حق الزحمه ای در نظر گرفته بشه. 

وقتی امروزه همه چی شده توی دنیای مجازی دیگه معرف توی دنیای واقعی پیدا نمیشه.  قبلا همسایه ها رفت و آمد داشتن،  به همدیگه معرفی میشدن ولی الان افرادی که تو یه آپارتمان زندگی می کنن از حال همدیگه خبر ندارن .

من چون احساس می کنم که به دلایل زیر مخالفت بشه پاسخی برای این دلایل مشخص کردم.

1. برای آقای نجفی مشکلی ایجاد بشه؟ 

اولا که وقتی نیت خیر هستش فکر کنم ثواب اخروی بالایی داشته باشه برای شما .  اگه خودتون احساس کنید این کار صحیحه حتی اگه کل مسئولین هم مخالفت کنن با این کار باید روی این کار که رضایت خدا رو در پیش داره پا فشاری کنید.  کدوم یک از این مسئولین شرایط جوونا رو درک می کنن و فکری براش می کنن؟  چندین هزار سایت همسر یابی مجوز گرفته که همش دنبال صیغه ی موقتن!!  شما این کار رو توی جامعه ی محدود تر و با نظارت و دلسوزی بیشتر انجام بدین. 

2. ممکنه برای دختر یا پسر مشکلی پیش بیاد؟  اگه ارتباط از طریق آیدی تلگرام باشه هر وقت که احساس شد مشکلی هست میشه بلاک کرد.  ضمنا باید ساز و کاری ایجاد بشه که هنگام معرفی حداقل افراد از صحت سن و اطلاعات اولیه مطمئن بشن. 

تو این شرایط احساسات کمتر از دیدار های حضوری  تاثیر گذاره و افراد منطقی برخورد می کنن.  اگه مرحله اول آشنایی با موفقیت انجام شد خانواده ها با هم آشنا میشن . اگه کسی خواست که حضوری همدیگه رو ملاقات کنه ( برای یکی دو بار نه بیشتر ) توی یه مکان عمومی پر تردد باشه . اگه از طریق شماره هم مشکلی ایجاد بشه توی مراحل آخریی هست و اینجور اطلاعات بهتره اول داده نشه.  برنامه های زیادی هست که شماره رو میذاره تو بلک لیست . کسی هم که نکات اعلام شده از طرف ادمین رو رعایت نکنه خودش مسئولیتش رو باید بر عهده بگیره. 

همه دنبال خیر و صلاح خودشون ، به غیر از عده ی محدود که به خاطر اونا نمیشه صلاح بقیه رو نا دیده گرفت .

3. وقتی که ادمین باید صرف کنه زیاده؟ میشه مدل های مختلف در آمدی براش تعریف بشه که صرف وقت منطقی بشه .

من که باز هم احساس میکنم کسی بخواد مخالفت کنه دلیل زیاد پیدا می کنه.  بازم میگم مهم ترین مشکل جوون های پاک ازدواجه و کلا صبح تا شب دارن بهش فکر می کنن . اینا یا به بیراهه کشیده میشن یا مشکلات روحی می گیرن.  کسی به فکر جوون هایی که حلال بودن رابطه شون مهمه نیست. لااقل شما به فکر باشید.  هر کسی هم ایده ای میده و بهتر میشه.


پیشنهاد :

طرح ازدواج خانواده برتر



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)