سلام خدمت همه دوستان خانواده برتری

من یه دختر زیر 25 ساله از یه خانواده با وضع مالی تقریبا متوسط رو به پایین هستم . تا حالا درگیر درس و دانشگاه بودم چون برادر ندارم زیاد روی پسرا شناخت ندارم، 2 تا سوال داشتم ممنون میشم شما دوستان بزرگوار راهنماییم کنید .

1. میخواستم در مورد ازدواج اطلاعاتم رو بالا ببرم اگه کتاب یا سخنرانی یا مشاور های در زمینه ازدواج و انتخاب درست مطالعه کردین و داشتین و استفاده کردین معرفی کنید لطفا

2. من دختری هستم که هیچ وقت اهل هیچ رابطه ای با پسرا نبودم . همیشه سعی کردم پاک و سالم بمونم تا اینکه ازدواج کنم و از همسرم به صورت حلال لذت ببرم .

سوالی دارم اینکه آیا تعداد پسرهای خوب در اطراف شما کمه ؟ چطور میشه فهمید آقا پسری اهل این جور روابط نیست؟


مرتبط:

گاهی از اینکه به پاک زندگی کردن ادامه بدم شک می کنم!

آیا سر نوشت منه پسر مجرد که تا الان پاک بودم باید این باشه؟

آیا باید به یه پسر پاک راستش رو گفت؟

حس میکنم سهمم یه پسر پاک و سالمه

من دیگه لایق ازدواج با یه پسر پاک نیستم؟

نشانه های یک مرد پاک چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)