سلام خدمت همه ی دوستان

من ماه هاست مخاطب این سایت هستم خیلی چیزا از این سایت یاد گرفتم . این مطلب تجربه ی من برای ترک خودارضایی هست .

من از سن 16 سالگی با دیدن فیلم خاک بر سری ، معتاد و گرفتار این موضوع شدم و تا الان که سنم 24 ساله گرفتارش بودم . بعضی از روزها تا 3 بار هم این عمل رو انجام میدادم . هر کاری بگید انجام دادم ولی موفق به ترکش نشدم .

تا اینکه با این سایت آشنا شدم و موفق شدم این عمل رو کم کم ترک کنم . اولین کاری که باید بکنیم اینه که متوسل به ائمه بشیم و از اون ها بخوایم کمکمون کنن . قدم بعدی پیدا کردن یه رفیق شهید هست . 

رفیق شهید من یکی از شهدای محله مون هستن که هر هفته حتما یه سر به مزارشون میزنم . با این ها عهد کنید که این عمل رو ترک کنید و هر بار که این فکر به سرتون زد با خودتون بگید که اگه این عمل رو انجام بدم جواب ائمه و رفیق شهیدم رو چی میدم و هر یه روز در میون یا هر هفته بهشون سر بزنید و ازشون تشکر کنید و تجدید عهد کنید .

این عمل و این گناه کبیره رو پیش خودتون گناهی بزرگ نشون بدید و این رو هم فراموش نکنید روزی چند بار با خودتون تکرار کنید که من میتونم این عمل رو ترک کنم . امیدوارم با این مطلب و تجربه بتونم کسی یا کسایی رو از این عمل نجات بدم .

یا علی


مرتبط با ترک خودارضایی:

آموزش گام به گام ترک خودارضایی در خانواده برتر

بعد از ترک خودارضایی اصلا فکر و خیال جنسی به سراغم نمیاد

بعد از ترک خودارضایی ، دیگه فشار جنسی ندارم

ترک خودارضایی برام یه رویا شده بود

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

آیا باید بحث خودارضایی در خواستگاری مطرح بشه ؟

تجربه یه دختر 30 ساله در ترک خودارضایی

5 ماه بعد از ترک خودارضایی انگار یک آدم دیگه شدم

10 سال خودارضایی کردم و می خوام ترک کنم

یه دختر برای ترک خودارضایی باید چی کار کنه

دو سوال دختری که تازه خودارضایی رو ترک کرده

برای کسانی که میگن ما نمیتونیم خودارضایی رو ترک کنیم

ترک خودارضایی بعد از 5 سال

بعد از ترک خودارضایی تونستم برای کنکور خوب بخونم

خوشحالم که خودارضایی رو ترک کردم ولی ...

ترک خودارضایی برای پسران


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)