با سلام

بنده خانمی زیر سی سال هستم که اخیرا از همسرم جدا شدم . شخصیتم طوری هست که کلا خوش برخورد هستم و با افرادی که آشنا هستم یا همکارانم چه خانم و چه آقا احوالپرسی گرمی دارم چه حضوری و چه تلفنی .

ولی از موقعی که جدا شدم این نوع برخوردم باعث توهمات در جنس مخالف شده. همکاران آقا فکر میکنند که من منظوری دارم و یا دارم چراغ سبز نشان میدهم  .ناگفته نماند که من صدای خیلی ملایمی دارم .واقعا نمیتوانم لحن یا نوع صدایم را تغییر بدم . حالا سوالم مخصوصا از آقایون این هست که :

به چه زنی باحیا با وقار میگید ؟

واقعا باید چگونه رفتار کنم تا برای کسی توهم عشق و علاقه مندی ایجاد نشه؟ مخصوصا بنده که روابط کاری با آقایون همکار دارم . متاسفانه نوع نگاه به زن مطلقه خیلی اشتباهه و هر رفتارشو تعبیر اشتباه میکنند .

ممنون میشم راهنمایی کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مسائل زنان مطلقه و بیوه (۳۵ مطلب مشابه)