سلام دوستان

اگه تو شرایط من بودین چیکار می کردین ؟

من 23 سالمه . یه خواستگار برام اومده 30 سالشه . کارشناسی ارشد برق داره . تو دانشگاه آزاد خونده . بعد آزمون دکتری شرکت کرده . با وجود 3 مقاله isi دو بار تو مصاحبه به خاطر اینکه تو ازاد خونده ردش کردن . خودش گفت خارج نرفتم می خوام ایران بمونم حالا از کجا معلوم رفتم خارج اومدم منو جذب هیات علمی کنن .

به این خاطر رفته دوباره کنکور تجربی داده الان که سی سالشه ترم اول پزشکیه تو دانشگاه سراسری . شغل ثابتی نداره . دوستش بنگاه فروش آهن آلات داره با اون شریک شده . خونه و ماشینم داره . وضع مالی پدرشم خوبه . می توننن تا درسش تموم بشه مخارج زندگیمونو بدن . محل دانشگاهشم تو شهر خودمونه . خودشم آدم خوبیه حالا چند جلسه با هم صحبت کردیم در این حد شناخت دارم .

حالا موندم با این شرایط که فعلا نمی تونه مستقلا کار کنه چیکار کنم . چون لااقل تا پایان درسش 7 سال طول می کشه . حالا بعدشم میگه می خوام تخصص شرکت کنم . به نظرتون می تونم زندگی خوبی با ایشون داشته باشم یا نه . حالا پیش مشاورم دارم میرم ولی نظرات شما هم می تونه بیشتر منو راهنمایی کنه .


مرتبط با شغل خواستگار :

خواستگارم همونی هست که می خواستم اما با شغلش مشکل دارم

دختران چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟

یه خواستگار عالی دارم ولی شغل ثابتی نداره

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

خواستگار خوبی دارم که شغل آزاد داره

پدرم به دلیل دوری راه و شغل با خواستگارم مخالفت کرد

ازدواج با پسری که خارج از استان شاغل هست

ممکنه در آینده به خاطر شغل شوهرم مسخره بشم ؟

میخوام شوهرم رو متقاعد کنم که شغلش عوض کنه

با شغل شوهرم مشکل دارم

خانوم های معلم براشون مهمه شغل همسرشون چی باشه؟

خانوما دوست دارن شوهرشون چه شغلی داشته باشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) شغل خواستگار-شوهر (۱۸ مطلب مشابه)