سلام

من چند تا سوال دارم، یه مقدار افکارم پراکندن پس اگه متنم منسجم نبود به بزرگیه خودتون ببخشید

راستش من قبل اینکه با این وبلاگ آشنا بشم افکارم راجع به جنس مخالف خیلى لطیف و فانتزى بود و با این وبلاگ با بعضى از واقعیت ها تو جنس مخالف آشنا شدم، این که امیال جنسى چقدر در پسرا شدیده و این از یه جهاتى خوب بود که من قبل از ازدواجم با این مسائل آشنا بشم و همسره آیندمو یه مرد هوس باز ندونم و بیشتر درکش کنم بابت این میل خدادادى، اما از طرفیم این حجم از اطلاعات منو دچار یه نوع وسواس فکرى کرده .

مثلا احساس میکنم همه تو خیابون آدماى بدین، یا مثلا از این که شوهر خالم منو با اسم کوچیک صدا میکنه حسه بدى میگیرم، جدید ترین مشکلیم که برام ایجاد شده دلیل نوشتنه این پسته، راستش در محل تحصیل من یه آقایى هستن به ظاهر معتقد، که متوجه نگاه هاى ایشون شدم چند وقته، تا حالا از این موردا پیش اومده که بعضیاشون به ابراز علاقه هم ختم شده ولى تا قبل این مورد جدید من این دیدگاهو نسبت به آقایون نداشتم.

میگفتم لابد خوشگلم که نگاه میکنه یا چی میدونم حتما دوسم داره یا اتفاقیه، ولى وقتى با شدت این میل در آقایون آشنا در حال حاضر از نگاه هاى این آقا متنفرم، حس میکنم حتما شهوت درش دخیله، اگه گناهى انجام بده به واسطه ى شهوتش حتما منم تو گناهش مقصرم، اگه یه زمانى همسر آیندشو با من مقایسه کنه من چه جور جوابش رو بدم اون دنیا و این افکاره وسواس گونه، راجع به پست هاى مشابهم سرچ کردم ولى چیزه کلى دستگیرم نشد به همین خاطر از آقایون سایت چند تا سوال دارم ؛

١. اول این که نگاه هاى ممتد و تکرارش در یه بازه ى زمانى طولانى عاطفیه یا شهوتى؟ اگه عاطفى باشه احساسه خالصه یا شهوت هم قاطیشه؟ ( سنشون زیر ٢٥ هست )

٢. از لحاظ دینى و به فرض رعایت حجاب سفارش شده در اسلام اگه این آقا گناهى کنه من توش نقشى داشتم و دین خاصى گردنمه؟

٣. چه جور این آقا رو متوجه معذب بودن خودم کنم؟ (تا حالا خودمو مثلا پشت دوستم قایم میکردم یا فرار میکردم فکر کنم متوجه نشدن معذبم )

٤.میشه پسر هاى جوان مجرد بگن در صورتى که مثلا به خانومى علاقه داشته باشن فانتزى پردازیشون در چه حدیه ؟ حتى من تو این وبلاگ راجع به خواب هایى با محتواى جنسى خوندم، آیا در صورت علاقه ى یه پسر به خانومى از این خوابا میبینه یا خواباش با تصویره اون خانومه؟

٥. و آخرین سوال در عین ناامیدى! امکان نداره یه آقایى فقط عاطفه داشته باشه قبل ازدواج!؟ یعنى با هر درجه ایمانى به یه خانومى علاقه داشته باشن بازم به اون مسائل فکر میکنن راجع بهشون؟ یا تصویر سازى خاصى میکنن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)