چند روز پیش پسری که عاشقش بودم اومد خواستگاریم از خوشحالی داشتم بال در می آوردم باورم نمی شد چون اصلا از خجالت تو عمرمون با هم حتی یک کلمه حرف نزده بودیم پسر همسایه مون بود پسری که با وجود زیبایی زیاد حتی یک دوست دختر هم نداشت، آمارش رو داشتم، پسری همه چی تموم از اون معیارهایی که من می خواستم فراتر، البته بگم من چادریم و خودم خیلی مذهبیم و این عشق رو تو قلبم خفه کرده بودم.

پسری که از نظر اخلاقی چون خواهرش دوستم بود شناختی روش داشتم زیبایی ظاهرم که خیلی زیباست و خیلی معتقد بگذریم اومدن خواستگاریم همه حرفارو زدیم دقیقا دیدگاهاش با من مو به مو یکی بود باورم نمی شد اصلا همه چیش مورد پسندم بود ولی پدرم اینقدر مهریه رو بالا گفت که پدر و مادر خواستگارم پا پس کشیدن ازون موقع دارم گریه می کنم به پدرم میگم الان پسرا بیدار شدن دیگه بیشتر از چهارده تا مهریه نمیندازن ولی پدرم قبول نمی کنه خواهر خواستگارم که دوستمه بهم میگه برادرم خیلی ازت خوشش اومد ولی پدر و مادرمون به علت مهریه بالا اجازه ازدواج به برادرم نمی دن میگن چیزی که زیاده دختر بهتر از اینو برات می گیریم میگه برادرم خیلی داغونه.

اونم دقیقا وضعیت منو داره خدا رو شکر که بهم علاقه داره مگرنه تا حالا می تونست صد بار ازدواج کنه
ما فقط می خوایم با هم زیر یک سقف عاشقانه به امید هم زندگی کنیم ولی بابام با مهریه 1400 سکه ای جلوی خوشبختی من و اونو میگیره به نظرتون چیکار کنم هیچ ارتباطی با اون آقا پسر ندارم ولی روحمون و فکرمون کاملا پیش همه به نظرتون چه جیکار کنم از این بن بست بیام بیرون سنم 22 و اون آقا 24 هستن ایشون مهندس برق و من دانشجوی پرستاری هستم.


مرتبط:

چرا خانواده ها بر مهریه زیاد اصرار دارند ؟

3 واکنش مردان در مقابل زنان دارای مهریه سنگین

ضررهای مهریه سنگین

توقع بالاست؟ مهریه زیاده ؟ پاشو برو یه جا دیگه خواستگاری

پدرم شرط گذاشته مهریه من باید بالای 1000 سکه باشه

هفته دیگه عقدمه و از قبول مهریه بالا می ترسم

حتی اگه بمیرم مهریه بالا قبول نمی کنم

مهریه رو بالا میگید که دستش بسته باشه ازتون پیروی کنه؟

واقعا مهریه بالا می تونه جلوی یک مرد مریض رو بگیره

کوتاهی در تحقیق رو نمیشه با تعیین مهریه بالا جبران کرد

باورهای غلط در مورد مهریه

تفکرات غلط در مورد مهریه

مادرم به مهریه کم رضایت نمیده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه)