سلام
شبتون بخیر
من ازتون راهنمایی میخوام ، راستش رفته بودیم خواستگاری یه دختر ظاهرا خوب ، من از چهره ایشون خوشم نیومد ، ولی ایشون از من خوش شون اومده بود . و این توی چهره و رفتارشون به شدت معلوم بود .
جلسه اول بود ، ایشون تصمیم دارن که بعد درس کار کنن بیرون ، من هم به این بهونه گفتم که منصرف شدیم ، اما الان عذاب وجدان دارم ، یاد نگاه هاش که می افتم دلم آتیش میگیره ، خانواده شون هم وضع مناسبی نداشتن از نظر مالی ، دختر خیلی ساده ای هستن ، اما شاید من سخت گرفتم ، الان یادش می افتم دلم میسوزه ، خیلی ناراحت شده بود ، بعدا مادرش به مادرم گفته بود ، مخصوصا به این خاطر که منو هم پسندیده بود .
شما میگین چه کنم ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)