سلام دوستان

بنده با یه دختر خانمی جهت ازدواج یه بار به در پنج دقیقه و یه بار هم در حد نیم ساعت با هم ملاقات داشتیم. این خانم ظاهر خوبی داشتن و بعد از اون دیدار من یه مسافرت ده روزه رفتم، چون طرف به دلم نشسته بود توی این ده روز رابطه چتی ادامه داشت و حسابی از شخصیتش خوشم اومد.

بعد از ده روز به اتفاق خانواده رفتیم منزل ایشان ولی توی این دیدار چهره شون خیلی برام متفاوت بود و بر خلاف سری های قبل حتی چند بار خورد توی ذوقم، بعد برگشتن حسابی بهم ریختم، دائم نگرانی و دلشوره که نکنه طرف چهره واقعیش این باشه و من نتونم باهاش کنار بیام و از طرفی وابستگی و ویژگی اخلاقیش من شیفته خودش کرده بود، همین باعث شد سرد بشم.

باز بعد یک هفته بیرون قرار گذاشتیم حسابی ظاهر ایشون برام دلنشین بود ( به دل نشستن ،چهره در حد معمولی ) من ارتباط رو گرم کردم، باز در نهایت بعد یه دیدار توی خانه و یه بار بیرون واقعا پی بردم که چهره واقعی ایشون برای من نمایان نیست و کلا گیج شده بودم، از طرفی دوستش داشتم و از طرفی اگه چهره ش برام تبدیل به نگرانی و دلشوره شده بود که بالاخره قیافه ایشون چطوریه؟!

تا آخر به ایشون گفتم من نمیتونم تصمیم بگیرم چون شناختم کمه و به عبارتی به بهانه شناخت قطع کردم ارتباط رو ، ولی ایشون اصرار میکرد که چرا ؟ منم به خاطر اینکه روی روحیه شون تاثیر منفی نداشته باشه گفتم من حساس شدم و از این حرفا .

ولی واقعا دچار بحران شده بودم چون چهره ایشون متفاوت به نظر می اومد منم اصلا اهل اینکه از آرایش سر در بیارم نیستم. الانم موضوع همینطور از طرف من تموم شده تقریبا، خواهش میکنم از دخترها توی خواستگاری خود واقعیتون باشید،بزارید آدمای مثل من قبل و بعد ازدواج دچار بحران نشن.

منتظر نظرات شما دوستان هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)