سلام به همگی دوستان،وقتتون به خیر
من و نامزدم حدودا 15 ماهه که عقد هستیم و از دو شهر مختلف که کمتر از دو ساعت با هم فاصله داریم. تصمیم داریم حداکثر تا 4 ماه آینده بریم سر خونه زندگیمون ...

موضوع اینه که من هنوز نتونستم تصمیم قطعی بگیرم که کجا خونه اجاره کنیم شهر ما یا شهر نامزدم! خودش که بیشتر دوست داره شهر خودشون باشیم ولی به خاطر من راضی شده که اینجا زندگی کنیم به این شرط که جشن عروسی نداشته باشیم و فقط لباس بپوشم و عکس بگیریم و بعد ماه عسل ... چون اگه بخوایم اینجا باشیم دیگه اصلا شرایط مالیش رو حتی با فروختن طلاهای من نداره که جشن بگیره! از اون طرف هم خیلی دلم میخواد جشن بگیریم ...

ولی اگه بریم شهر نامزدم ( شهرشون از لحاظ فرهنگی،اجتماعی و امکانات رتبه خیلی پایین تری نسبت به شهر ما داره ) میتونیم با اجاره کم و با پول پیش کم، خونه بگیریم و همین طور جشن... و اینکه بعد از یک سال بیایم شهر خودمون .

ممنون میشم دوستان منو راهنمایی کنین که تصمیم بهتر رو  بگیرم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مراسم عقد و عروسی (۱۰۷ مطلب مشابه) مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)