با سلام و خسته نباشید خدمت  اعضای محترم خانواده برتر

امیر هستم ۱۹ ساله ، از کودکی عاشق دختری بودم در فامیل ( فامیل بسیار دورمونه ) شاید بعضی به تمسخر هم بگیرید ولی از جایی که زندگیم یادم میاد عاشق ایشون بودم . شاید از اول دبستان تا به الان در ضمن رفتو امد چندانی هم نداشتیم که اسمشو بذاریم وابستگی و اینجور چیزا ، واقعا عاشقشم خیلی بارها خواستم بهشون بگم حضوری که بهشون علاقه شدیدی دارم ولی نتونستم .

تا اینکه چند ماه پیش تو اینستا وقتی داشتم پیچ پدر بزرگشو چک میکردم ایشون به چشمم خورد و بهشون پیام دادم و تو تلگرام حرف زدیم و از هم استقبال گرمی کردیم بعد از چند روز حرف زدن درباره احساسم به ایشون گفتم همه چیز رو کامل ، از زمانی که عاشقشم تا الان ( بنده تو ذهنم فکر میکردم ایشون هم عاشق من هستن) خلاصه جواب ایشون این بود که خیلی زوده برا این حرفا سنمون کمه ( ایشونم ۱۹ ساله هستن ) و من بهشون گفتم که تا اخرش پاش وایمیستم تا با من باشه .

بهم گفتن که باشه ولی نمیگم که صد درصد جوابم مثبته تقریبا ۵۰ ۵۰ هستش و باید خیلی بیشتر اشنا بشیم منم هم طی این مدت ها باهاشون حرف زدم که دوست داره پسر رویاییش چطور باشه و اینا و جواب  هم گرفتم خواستم بدونم واقعا پا بمونم یا اشتباهه اینکار ؟

و نکته آخر مثلا سر یک موضوعی ازش یکم دلخور میشم تا از دلم در نیاره ول کن نیست اینا میتونه نشونه باشه که ایشونم به من علاقه داره یا خیر ؟

و اینکه رو درس شون خیلی حساسن و ایشون پزشکی میخونن و بنده هم مهندسی کامپیوتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)