سلام تو وبلاگ دختر پسر خانواده برتر "  یکی مطلب زیر رو نوشته بود.........باور کنید من اصلا خودارضایی ندارم به هیچ صورتی..اما همه علایم زیر رو دارم.از هر کدوم یه کم دوکم .....حالا چیکار کنم.....آخه یعنی چی؟؟؟؟من که خودارضایی ندارم چرا همه این علایمو دارم؟؟؟؟؟                                                      

یکی منو ببینه فک میکنه من خودارضایی میکنم؟؟؟؟؟؟

( ............................................................................. علاعم خود ارضایی:1 باعث کاهش بینای 2 جوش زدن صورت 3 کم شدن حافظه 4 لرزش دستها 4 گود شدن کناره چشم ها و...................میشود که اثرات ان از بین نمیرود)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)