سلام  دوستان . وقت  همگی  بخیر🌹

دانشجوهای  پزشکی  دانشگاه  تهران پاسخ  بدن  لطفا

من  دانشجوی ترم 7 کارشناسی مدیریت بازرگانی هستم و همین ترم هم فارغ التحصیل میشم . قصد  دارم   آزمون  کارشناسی  به  پزشکی  دانشگاه تهران  شرکت  کنم ... اطلاعیه ی دانشگاه  تهران  رو  خوندم  و کاملا واجدالشرایط  هستم.اما از اونجایی که رشته ی کارشناسیم  مرتبط  نیست ، کارم  سخت  تره.
یکی  از  دوستان  به  من  پیشنهاد  کردند  که  چون  این  آزمون  مختص دانشگاه  تهران  هست ، برم  به  انتشارات  دانشگاه  تهران ، جزوه های دانشجو های پزشکی رو بخرم .

گفتند  که  هر  ورودی  یک  کپی  از جزوات  رو  به  انضمام  نکات  استاد  تو انتشارات  دانشکده  پزشکی  بایگانی  می کنند  که نسخه های اون ها  به  فروش  هم  گذاشته  میشه .... و  خب  منطقیه  که  خوندن کتب  رفرنس  گایتون  و  گری  و ... بسیار  وقت گیره .  و  اینکه  طراح  سوالات  این  آزمون ،  اساتید  خود دانشگاه  تهران  هستند  پس  خوندن این  جزوات  بهتره .

به  نظر  شما  دوستان  پزشک یا دانشجوی  پزشکی  ،  این  کار  درسته ؟؟ اگر  نه  ، چیکار  کنم  بهتره ؟

دروس  و  منابع  اعلام  شده ی  این آزمون :

دروس : بیوشیمی ، ژنتیک ، بافت  شناسی عمومی ، فیزیولوژی  و  آناتومی  سیستم های بدن ، ایمونولوژی پایه ، میکروب شناسی

....................منابع  آزمون  علوم  پایه پیشنهاد  خود  دانشگاه  تهران  بوده

لطف  کنید  بگید  تو  دانشگاه  تهران  بر اساس  چه  کتاب  هایی  دروس  رو تدریس  میکنن .... مثلا   آناتومی  بر اساس  گری  یا  اسنل ؟  ژنتیک  ایمری  یا تامسون ؟ بیوشیمی  لنینجر  یا هارپر ؟ و...

دروس: شیمی عمومی ، شیمی آلی ، فیزیک

منابع : جامع  شیمی  آلی  و  عمومی دکتر  قنبرپور

فیزیک  پزشکی  عقابیان
دروس:

روانشناسی  مقدماتی ....دکتر  گنجی

جامعه  شناسی  مقدماتی....دکتر  محسنی

مهارت های  استدلال  و  تفکر نقادانه.......دکتر  سلطانی

نحوه ی  مطالعه  و  شیوه ی  خوندن  هر  درس  چطوری  باید  باشه ؟
معتقدم  خیلی  از  دانش  آموزان  و  دانشجوها  هنوز  نحوه ی درست  مطالعه  کردن  رو  بلد  نیستن لطفا  راهنمایی  کنید.

تست  و کتاب  های تست  مناسب؟و زمان مناسب برای شروع تست زنی ...

برنامه ریزی .... اینکه  با  چه  دروسی شروع  بشه....

و....هر نکته ای  که لازم  هست بدونم

ببخشید  که  طولانی  شد....

من  منتظر  راهنمایی  هاتون  هستم

پیشاپیش  ممنون  بابت  راهنمایی هاتون😊


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)