سلام و وقت بخیر

من شنیدم که مراکز ارائه سرویس های اینترنت میتونن به صفحه هایی که ما مراجعه میکنیم دسترسی داشته باشند. مشکل من اینه که یکی از  آشناهامون توی نمایندگی شرکتی که من ازشون اینترنت میگیرم مشغول کار شده.

الان یه مدتیه هر چی که جستجو میکنم یا هر صفحه ای که باز میکنم با خودم میگم نکنه اون چک میکنه. یا اینکه صفحاتی که قبلا رفتم یا همسایه ها که هر از گاهی وای فای رو هک میکنن و ممکنه باز کرده باشن، آمار همه دست ایشونه الان؟!

آیا این دسترسی برای همه کارکنان شرکت مهیاست ؟ با توجه به اینکه این شرکتی که میگم خودش نمایندگی هست تو شهر ما ؟ و اینکه اصلا تا چه حد دسترسی دارن ؟ آخه این طوری  پس حریم خصوصی چه معنی ای داره پس؟

ممنون میشم راهنمایی کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه)