سلام

سوالی دارم که مدت هاست ذهنم رو مشغول کرده .من توی  خونواده ای بزرگ شدم که پدر و مادرم آدم های اصیلی هستن . ولی متاسفانه برادرم به مواد اعتیاد پیدا کرد . چندین ساله که من و پدر و مادرم رو آزار میده . پدرمم دیگه جلودارش نیست .

هزار بار اونو کمپ ترک اعتیاد فرستادیم، اما ترک نکرد. بشدت جو خونه مون رو نا آرام و پر از تنش کرده . طوری که یه لحظه رنگ آرامش رو ندیدیم و در خیلی مواقع با ضرب و شتم کارش رو پیش برده .

چندین سال پیش بدلیل آسیب شدیدی که به مادرم رسوند ما هم شکایت کردیم و واسش دیه تعیین شد. بخدا هر لحظه آرزوی مرگ دارم . از ازدواج متنفر شدم و دیگه رغبتی هم به ازدواج ندارم. فقط آرامش میخوام . الان حکم جلب داداشم دستمونه به نظرتون اونو زندونی کنیم ؟

بعدها خطر نداره واسمون ؟ یعنی بعد اینکه از زندون آزاد شد هر چقدرم خونه راهش نمیدیم بازم با تهدید میاد. الان سوالم اینه آیا زندون بندازیمش بهتره ؟

ممنون میشم جواب بدید به خدا خودم با پدر و مادرم سردرگم شدیم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)