سلام

زندگیم خیلی وقته شده ی کلاف پیچ‌ در پیچ ...
ولی وقتی فکر میکنم میبینم اگه به عقبم برگردم باز همین مسیر و‌ میومدم.. قدم اول رو بد گذاشتم و با تمام وجودم فکر میکردم درسته و باقی مسیرم اشتباه رفتم...

آخرین مشکلی که دارم اینه که با یه پسر یه سال و چند ماهه دوستم و از همون اولم قصدش ازدواج بود.. تا الان که با خانوادم صحبت کردن خانوادش . این آقا پسر بهم گفته که بعد از ازدواج باید رمز اکانت تلگرامت رو بهم بدی و اگه خواستی منم میدم . من واقعا دوسش دارم اونم منو دوس داره البته اگه عشق باشه واقعا . ولی با این درخواستاش گاهی دچار شک و تردید میشم ... بنظرتون این کار درستیه ؟

اگه زیادم مخالفت کنم با خودش نمیگه لابد میخواد یه کاری بکنه.. گفتم شاید بخوام با مامانم یه بحث خصوصی بکنم . گفته بحث خصوصی بعد ازدواج نیست و منم تو چت های خانوادگیت نمیرم ... ولی میدونم که میره ، چکار کنم خیلی سردرگمم . اینم بگم‌ بنظرم شکاکه ولی همیشه بهم میگه اندازه چشمام بهت اعتماد دارم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)