20 آذر 96 :

ممنون از همه عزیزانی که وقت گذاشتند نظر دادند.من تو پستای دیگه نظرات کاربران دیگه رو خوندم که باتجربه بودند و متاسفانه اینجا نظر ندادند.
خوشحالم که کاربر تجربه جوون موفقی بوده و از تجربش راضیه حتما لیاقتشو داشته و زحمت کشیده.تصمیم من برای رفتن جدی شده و دلیلش هم اصلا فرار از کشور یا اوضاع اینجا نیست چون من اینجا هم بمونم یه کار دیگه رو شروع میکنم و یه تجربه دیگه به دست میارم هرچند بازم شکست بخورم و اونایی که فکر میکنند اینجا به جایی نرسیدند اگه هدف و همت نداشته باشند اونجا هم به جایی نمیرسند بلکه زندگی اونجا برای کسیکه نخواد صبح تا شب زحمت بکشه و روحیاتش متناسب با یه آدم موفق و سالم نباشه اصلا قشنگ نیست.من بازیگر،نویسنده و احتمالا روانشناس خیلی خوبی میشدم ولی مسیر زندگی من به سمت دیگه ای رفت بنابراین انتظار ندارم آدم بزرگی بشم یا به جای خاصی برسم.البته مدیر خوبی هم میشم اگه موقعیتش پیش بیاد و کم رویی رو کنار بذارم.پزشکی رو هم دوست داشتم و بی علاقه نبودم ولی بعید میدونم به سمتش برم.به هرحال خارج هم برم باید برگردم چون خانوادم اینجان و خانواده مهمترین و با ارزش ترین چیزی هست که از ازل بوده و تا ابد خواهد بود.

سلام

من دختر 29 ساله و مجردم و فوق مهندسی خوندم. الان تو شرایط خیلی بد تصمیم گیری هستم و خیلی سر در گمم. به دلایل کاری از رشته خودم زده شده شدم و نمیخوام ادامش بدم .

خانواده ما همه پزشکی و دندون خوندن میگن بیا تو رشته ما ولی خب اونم 7 سال طول میکشه تازه مدرک عمومی بگیری ولی خودشون میگن می ارزه. از طرفی میتونم برم خارج از کشور یه رشته دیگه رو بخونم که خیلی دوست دارم برم و همیشه یکی از آرزوهام بوده ولی میترسم برم و نتونم ازدواج کنم چون تشکیل خانواده هم برام مهمه و تا حالا هم موقعیت خوب نداشتم که نرفتم کلا از خواستگار شانس ندارم.

میتونم همین جا یه آموزشگاه زبانی، مهد کودکی یا باشگاهی چیزی بزنم چون مربی رزمی ام هستم. ولی نمیدونم واقعا کدوم راه درستیه. من پیش خواستگارام حرف از خارج میزنم هنگ میکنن فکر میکنن کجا هست انگار! یکی از دوستام ازدواج کرد رفت اونجا همونجام درسشو ادامه داد.

بابام میگه باید خودت یکیو پیدا کنی چون مادر من یکم افسردگی داره و حتی با خاله هامم رابطه نداره، خودمم سرم تو کار خودمه و اهل این نیستم برم دنبال کسی، ولی همه این مدت از اول دانشگاه منتظر موندم ازدواج کنم که نشد الان دیگه نمیخوام منتظر بمونم، ولی نمیدونم چه تصمیمی بگیرم که ارزشش رو داشته باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه)