سلام

من یه دخترم و دانشجو سال آخر هستم . راستش قضیه برمیگرده به سال اول که من وارد دانشگاه شدم کم کم متوجه نگاهای یه آقای به ظاهر با شخصیتی از بین هم کلاسی هام شدم . خب منم جوگیر شده بودم ولی به روی خودم اصلا نمیاوردم . این قضیه توجه این آقا به من بود تا جایی که حتی دوستام بعد دیدن برخورد و نگاه های ایشون فکر میکردن قضیه جدی هست .

حدود یه سال پیش و کاملا تصادفی یه موضوع کاری مشترک پیش اومد و این قضیه باعث شد که ما خیلی با هم برخورد داشته باشیم چند ماهی و یه دلبستگی متاسفانه شدید از طرف من پیش اومد ، خب من چاره ای نداشتم جز این که صبر کنم تا کار مشترک مون تموم شه و بعدش خودمو یه جوری از ایشون دور کنم.

بعد از اتمام پروژمون ولی ایشون بازم به هر بهانه ای میومدن سمت من و خب من نمیخواستم با ایشون دوست بشم پس ازشون دوری کردم . تا این که یه شب که به من پیام دادن مودبانه ازشون خواستم دیگه بهم پیام ندن . اون شب ایشون بالاخره گفتن منو دوست دارن راستش من اولش واقعا خوش حال شدم چون منم به ایشون دل بسته بودم و خب بدبختانه جوری برخورد کردم که ایشون فهمیدن منم دوسشون دارم ولی ایشون گفتن الان شرایط خوبی ندارم و نمیتونم فعلا بیام واسه خواستگاری. بعد اون قضیه ارتباط ما کم شد ولی من کم و بیش توی فکرشون بودم.

توی این یه سالی که گذشت من متوجه شدم این آقا با همه دخترا گرم برخورد میکنن  ولی خب با توجه به این که میدونستم یا حداقل فکر میکردم ایشون منو دوست دارن یه جوایی واسه خودم توجیه میکردم .

تا این که دو سه ماه پیش از یکی از بچه های دانشگاه کاملا اتفاقی تو حرفاش شنیدم که بله ایشون تو همون سال های اولی که من فکر میکردم ایشون به من علاقه دارن با یه خانم دیگه در ارتباط بودن و  چندین بار با هم اینارو بیرون دیده بودن.

حد رابطه اونا رو نمیدونم ولی فقط فهمیدم که اون دختر دیگه  هم از برخورد این اقا علاقه برداشت کرده بودن که این اقام گفتن نه و رابطه شون بهم خورده بود . البته این قضیه برای  قبل از پروژه مشترک بود ولی دیگه بیشتر از این نتونستم بفهمم که آیا این حرفایی که به من زدن به اون خانمم زدن یا نه.

راستش از اون موقع شدیدا بهم ریختم ،الانم که سال آخرمو قراره تا چند ماه دیگه درسم تموم میشه  ،  از یه طرفیم کم کم دارم نسبت به ایشون سرد میشم . اصلا نمیدونم چی کار کنم .

نمیدونم اون آقا اصلا به من پایبند بوده بعد اون قضیه ؟ حتی اگه بیاد بحث ازدواج رو مطرح کنه اصلا میتونم بهش اعتماد کنم دیگه ؟

از یه طرفم تو این شرایط یه خواستگار خوب دارم و چون ایشون در مورد علاقه ام تا حدودى میدونن با این که قول و قراری نبوده ولی واقعا نمیدونم الان با این شرایط خواستگار دیگه راه دادن درسته؟
ببخشید که خیلی زیاد شد ،تو رو خدا راهنماییم کنید

ممنون


پیشنهاد :

دوستی به قصد ازدواج فرصت ازدواج بهتر رو از دختران میگیره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ابراز علاقه برای ازدواج (۸۱ مطلب مشابه)