سلام

پسر هستم مجرد حدودا 25 ساله، یه موردی هست که خیلی تو ذهنم اذیتم میکنه. من همیشه دوست دارم اتاقم، ماشین، و اطرافم تمیز و مرتب باشه ولی در عمل همیشه بهم ریخته و کثیفه. کلا شما ها چقدر به تمیز و مرتب بودن خونه و زندگیتون اهمیت میدید ؟

منظورم ریزه کاری هست مثلا داخل کشوها، کمدها روی میز، روی طاقچه ها ، اصلا نمیذارید خاک بشینه؟ اگه کسی سر زده وارد خونه و زندگی تون بشه همیشه همه جا تمیز و مرتبه؟ من تمیز میکنم ولی اروم اروم که خاک میشینه یا وسایل بهم میریزه بعد از مدتی جوری میشه که انگاری یه ساله اصلا کسی دست نزده و تمیز نکرده! چند بار شده که سر زده کسی اومده و اینقدر خاک روی میز بوده و کمدم بهم ریخته بوده که ابروم رفته و حسابی خجالت کشیدم... به نظرتون این خیلی بده؟ یا همه اینجورین !؟

شما روزانه تمیز میکنید؟ همیشه جاهایی که تو چشم هم نیست مثل داخل کمد شخصیتون هم تمیزه؟ واقعا برا خودتون تمیز میکنید یا وقتی مهمون یا کسی بخواد بیاد ؟

مدتی هست اصلا حوصله تمیز کردنم ندارم دیگه، کلا بی انگیزه شدم، چون اصلا رفت و آمدی به خونمون نیست و خودم و خانواده تنها هستیم ولی همون بندرت که کسی میاد مشکل میشه برام. اینجوری فکر میکنم یا شایدم خودمو قانع میکنم که همه همین طورن و فقط وقتی کسی میره خونه شون همه جا تمیزه!!! واقعا اینطوره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) بهداشت فردی (۳۹ مطلب مشابه)