سلام

من پسر 17 ساله ای هستم که با دختر هم سن خودم دوستم اما نه از روی هوس ما هم دیگه رو میخوایم و دوست داریم عمه ایشون میدونه که ما باهمیم نماز میخونم و واسه رسیدن به ایشون سفت و سرسخت درس میخونم تا شغل مناسبی گیرم بیاد و در خواستگاری ایشون کم نیارم به نظر شما رابطه ما ایرادی داره؟ یا باید باهاش به هم بزنم؟ اخه نمیخوام تو این موضوع آسیبی ببینه خیلی دختر خوبیه .


مرتبط با عاشقی در نوجوانی:

17 سالمه و به دختر عمه ام علاقمند شدم

در سن کم اشتباه کردیم و اسم وابستگی رو گذاشتیم عشق

دیوانه وار پسری رو دوست دارم ولی انگار اون منو نمی بینه

پسری 17 ساله هستم، دلم میخواد عاشق بشم

15 سالمه، می خوام به پسر داییم بگم که بهش علاقه دارم

پسری 17 ساله ام، فکر میکنم به یک خانم بزرگتر از خودم علاقه پیدا کردم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)