با سلام خدمت بچه های وبلاگ خانواده برتر

بنده یه پسر 29 ساله هستم . فوق لیسانس معدن و متولد آذربایجان ، ولی سال 91 از یزد دختر گرفتم ( یزد دانشجو بودم ) و تو این دیار ماندگار شدم و ( الان 5 سال ساکن یزدم ) خدا رو شکر تو یه شرکت معتبر کار میکنم ( ماهانه 2 تومن بهم میدن بدون اضافه کاری ) و خونه ماشین و یه پسر هم دارم می خواستم یه کاری رو با پدرم شروع کنم گفتم با بچه های سایت هم یه مشورت بکنم.

پدرم بازنشسته است الان هم بیکار تو شهرستان داره واسه خودش می چرخه، شهر ما تو آذربایجان شرقی هست خیلی هم سرده ( بیشتر سال دما زیر صفره و فقط 3 ماه سال گرمه ).


پدرم یه زمینی داره بره خیابان اصلی خروجی شهر که 4 تا مغازه ازش درآورده و روش یه ساختمان مسکونی درآورده ( الان هم اونجا ساکنه ) و پشت این مغازه ها به اندازه 1500 متر مربع زمین مزروعی داره که آب و برق و گاز هم داره .

من میخواستم اگه بشه اونجا یه گلخانه بزنم ولی نمی دونم از کجا شروع کنم ؟ پیش کی برم ؟ چقد هزینه گلخانه زدنه ؟ اصلا تو شهرستان ما که دما هوا پایینه تو فصول سرد سال هم میشه کشت و کار کرد ؟ میصرفه کارمو ول کنم برم شهرستان دنبال این کار ؟ گیریم تولید میوه و ... کردیم بازاریابی این محصولات چطوره؟

خلاصه از بچه های سایت میخوام اگه تجربه چیزی دارن دریغ نفرمایند


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)