سلام

راستش من در حال حاضر به دلیل حجم درس هام و اینکه دکتر خوبی توی شهرمون نیست و برای درمان باید به شهر دیگه برم مجبور شدم از شما دوستان راهنمایی بخوام تا به صورت موقت مشکلم رو حل کنم.

چند تا از مطالب اینجا رو خوندم اما جواب سوال و پیدا نکردم. راستش من موهای چربی دارم. پوست سرم به شدت چربه . برای همین یه مدت شامپوی مخصوص موی چرب میزدم یعنی اگر نزنم روز بعد حمام باز موهام چربه . ولی در این صورت موهام بعد از سه چهار روز چرب میشه.

اما از وقتی این شامپو رو میزنم احساس میکنم نوک موهام به شدت شکننده شده. حتی الان دیگه تمام قسمت های موهام شکننده شده و مشکلی که همیشه داشتم اینه که وقتی حمام میرم یا موهامو شانه میکنم کلی از موهام کنده میشه .

اول فکر میکردم طبیعیه اما الان احساس میکنم از حجم موهام  کم شده. خلاصه که نمیدونم چیکار کنم. یه کم جستجو کردم که تقویت کننده و ماسک مو یا شامپو کراتینه بگیرم اما نمیدونستم چی خوبه. در مورد قرص ویتامین بیوتین هم شنیدم. اما نمیدونم. میشه لطفا راهنمایی کنید.

در ضمن یک هفته پیش آزمایش دادم مشکل هورمونی و تیروئید ندارم. از لحاظ ارثی هم اصلا کم مو نیستیم.


مرتبط :

نظر و تجربه شما درباره استفاده از شامپوی آلپسین چیه؟

تجربیات شما در مورد قطع ریزش موها و رشد دوباره ی اون ها

تجربیات شما در مورد رفع شوره چرب موی سر ؟

تجربیات شما در از بین بردن شوره سر

تجربیات شما در مورد رفع شوره سر

تجربیات شما در درمان شوره و پوست پوست شدن ابرو

تجربیات شما در مورد ریزش مو

کوتاه کردن مو جلوی ریزش اون رو میگیره ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)