سلام

من یه پسر سی و چند ساله هستم و مجرد ، یه مدت هست که نسبت به زندگی و آینده بشدت ناامید شدم چون حقیقتش هیچ هدف و انگیزه ای برای آینده ندارم تا حدود زیادی به هر چیزی میخواستم رسیدم تحصیلات، شغل، خونه و ... .

تنها کاری که تا حالا انجام ندادم ازدواجه که اونم با این اوضاع نابسامونه ازدواج دو دل هستم ، به خودم میگم اگه اینم خوب از آب در نیومد دیگه باید چیکار کنم یا اگه خوب شد بعدش چی ؟ همه چیز بعد یه مدت عادی و تکراری میشه و دوباره روز از نو روزی از نو  .

بعضی وقتا به سرم میزنه اصلا همه چیزو رها کنم و از ایران برم واقعا دیگه کاری نیست که انجام بدم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه)