سلام و عرض ادب

یه دغدغه و مشکل برام پیش اومده شاید بتونین کمکم کنید. شاید بیشتر خانم ها بتونن کمک کنن ( البته شاید) اول یه بیوگرافی بدم:

پسری هستم ۲۲ ساله. ساکت و به شدت درونگرا. دانشجوی رشته دندان هستم . توی دانشگاه هم ساکت میام و ساکت میرم. یعنی کلا با کسی زیاد کار ندارم. خشک نیستم ولی مجلس گرم کن هم نیستم. توی جمع هم باشم بیشتر شنوندم . دوستام میگن فقط وقتی کنفرانس میدی صداتو میشنویم بقیه وقتا ساکتی. دست خودم نیست ها ، فازم این شکلیه.

حالا بحث اصلیم اینه که چند وقت پیش چند تا از دوستام بهم گفتن فلان دختر توی کلاس یه جوریه ، انگاری ازت خوشش میاد. ( خودم اصلا متوجه رفتار غیر عادی نشده بودم ) . منم حرفشونو اصلا جدی نگرفتم و فکر کردم دارن شوخی میکنن. تا اینکه چند روز بعدش یکی از دوستای دختره به دوستم  بحث علاقه اونو به من گفته بود. من نمیدونم واقعا اون خانم از چیه من خوشش اومده؟ ما که با هم فقط یه سلام و علیک رسمی داریم ، رو چه حسابی به من علاقه من شده.

برای‌ قیافه هم اگه بگیم من قد متوسط و پوستی سبزه دارم و موی مشکی و عینکی هم هستم .من به خودم از ۲۰ میتونم نمره ۱۱ رو بدم. در حالی که ایشون چهره بسیار مطلوب و زیبایی دارن.

در کل ایشون از لحاظ قیافه خیلی از من بهترند پس نمیشه گفت از روی ظاهر علاقه مند شده. از ترم ۱ با هم همکلاس بودیم و در برخوردهایی که با ایشون داشتم خانم بسیار مودب و باشخصیتی هستن و اگه شرایطش رو داشتم قطعا دوست داشتم بیشتر همدیگه رو بشناسیم ولی مطمئنم اگه یه خورده به شرایط زندگی شخصیم نزدیک شه نظرش عوض میشه.

پدرم وضع مالی مناسبی داره ولی بعد قبولی دانشگاه عهد کردم به غیر از خرج غذام و اتاق توی خونه دیگه بقیه خرجامو خودم در بیارم.

دیگه پول ازشون نمیگیرم و توی یه موسسه کار مشاوره انجام میدم و واقعا پول لباسای تنم  رو به زحمت جور میکنم چه رسد به خرج های دیگه و پول تو جیب و کرایه رفت و آمد  و ... با این شرایط پسری مثل من باید برای بقا بجنگه نه ازدواج!

اینارو گفتم تا یه وقت فک نکنین دارم تاقچه بالا میذارم که فلانم و بهمان. در واقع مشکل از منه که اصلا شرایط ندارم وگرنه ایشون بسیار محترم هستن.

سعی میکنم با رفتارام بهشون بفهمونم که نظرم منفیه ولی سوالم اینه که اگر مستقیم بهم گفت:

۱. چطوری جواب بدم که دلش نشکنه ؟ ( آخه دل شکستن تاوان سنگینی داره اونم دل خانوما و از عواقبش میترسم )

۲. چطور جواب بدم که احساس نکنه غرورش شکسته و عزت نفسش از بین رفته و اگه این شکلی بشه اعتماد به نفسشون نابود میشه اخه. و واقعا دوس دارم مثل قدیم همکلاسی های عادی باشیم برای هم.

پیشاپیش از وقتی که میذارین سپاسگزارم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)