به نام یگانه هستی بخش

سلام  و احترام به همه عزیزان خانواده برتر

من یکی از خواننده های خاموش خانواده برترم و همیشه از نظرات شما خیلی خیلی استفاده کردم  راستش من نویسنده زیاد خوبی نیستم امیدوارم منو ببخشین دلیل اینکه این بار خواستم ی پست بذارم اینه که:

راستش با خودم عهد کرده بودم که اگه حاجت روا شدم بیام و کارهایی رو که کردم اینجا بیان کنم تا ان شا الله هر کسی هر حاجتی از خدا داره بهش برسه .

مشکلی که برای من پیش اومد تقریبا از 20 شهریور شروع شد که واقعا هر کاری کردم درست نشد باور کنین مشکلم بسیار حاد بودش ولی خوب واقعا علاقه ای ندارم بیانش کنم فقط اینو بدونین با نا امیدی به این در و اون در زدم و مطابق انتظارم مشکلم قابل حل نبود. به قدری نا امید بودم که کاملا زندگیم بهم ریخته بود و به معنای واقعی کلمه هیچ انگیزه ای برام وجود نداشت. هر کاری کردم به در بسته خوردم. روزی نبود که اشک نریزم خودتون میدونین وقتی یه مرد گریه میکنه قطعا وضعیت خیلی بغرنجه.

خلاصه دیگه نا امید کامل بودم و به ی مرده متحرک تبدیل شده بودم و مشکلم هم هر روز بدتر میشد تا اینکه خواهر کوچیکم  که وضع روحیم رو دید. بهم پیشنهاد داد که چله زیارت عاشورا آیت الله حق شناس رو بگیرم. باور کنین  یک درصدم امید نداشتم. از فردای اون روز شروع کردم به چله ی عاشورا به روشی که آیت الله حق شناس گفته بودن. به خودم میگفتم تو که آدم گناهکاری هستی قطعا از این را هم جواب نمیگیری خیلی نا امید بودم البته بگم من به حضرت ابوالفضل (ع) توسل کردم و هر روز زیارت رو میخوندم تا اینکه دقیقا در شب شهادت آقا امام رضا (ع) یعنی روز 26 ام چله ام حاجتم رو از خدا در کمال ناباوری گرفتم.

به خدا نمیدونین چقدر خوشحال بودم تا صبحش خوابم نبرد انصافا اصلا امید چندانی به حل مشکلم نداشتم اما زیارت رو میخوندم و مدام از حضرات معصومین میخواستم که واسطه بشن پیش حضرت عباس و از ایشون بخوان تا خواسته من رو از خدا بگیره. الحمد الله با این که بنده رو سیاه خدا بودم اما آقا ابوالفضل العباس نا امیدم نکرد و حاجتم رو از خدا گرفت.

این مشکلم چند تا درس مهم به من داد اول فهمیدم که شیعه امیرالمومنین اگه به بن بست برسه عین حماقته که نا امید باشه اصلا شیعه آقا بودن بن بست نمیشناسه ( البته من کجا و شیعیان آقا کجا ) همیشه ی راهی هست و اونم توسل به بهترین بندگان خداست.

به خدا نمیدونم چرا ماها که امام حسین داریم نا امید میشیم این امام حسین کاری کرده که ماها بتونیم با توسل به ایشون تموم بن بست ها رو کنار بزنیم. دوم خیلی ارتباطم با خدا قوی تر شد. سوم بهم تلنگری بود که به خودم بیام

ببخشین که متنم طولانی شد اما باید میگفتم. بارها شده بود وقتی مشکل عزیزان خانواده برتر رو میخوندم میدیدم دخترایی که با وجود فشار شدید عاطفی و جنسی امکان ازدواج نداشتن یا بیماری های مختلف یا مشکلات زناشویی  و چیزای دیگه خیلی ناراحت میشدم و میشم گفتم شاید گذاشتن این متن بتونه مشکلات خیلی ها رو حل کنه.

مطمئنم خیلی هاتون با این چله آشنایین و ممکنه امتحانم کرده باشین، اما اونایی که امتحان نکردن خواهش میکنم این راهو برن حتی اگه این مشکل بزرگترین مشکلی باشه که وجود داره من تقریبا دیدم هر کس این راهو رفته نتیجه گرفته البته باید بگم بعضی ها هستن ممکنه حاجتشون توی چله اول برآورده نشه و در چله ی دومی که میگیرن بهش برسن یا حتی چله سوم نا امید نشین خیلی ها رو دیدم که داخل کانال تلگرامی که براتون میذارمش گفته بودن مثلا تو چله دوم به حاجتشون رسیدن و ....

یه چیزم بگم اگر کسی این راهو رفت و نتیجه نگرفت مطمئن باشه تاکید میکنم مطمئن باشه صلاحش تو نشدن اون کاره و قطعا پاداشش نزد خدا میمونه. البته من به شخصه خیلی خیلی کم دیدم کسی نتیجه نگیره البته بازم میگم اگه چله اول نشد ادامه بدین چله دوم، سوم و ...

بنابراین پیشنهاد من به همه خانواده برتری ها خصوصا کسایی که خدای نکرده بیماری خاصی دارن یا اونایی که احساس میکنن مشکلی وجود داره که امید رو ازشون گرفته خواهش میکنم این راهو با قدرت انتخاب و انجام بدن امیدوارم به حق پروردگار و آهل بیت کسی نا امید نشه. راستی عزیزان این چله یک سری شرایط رو باید داخلش رعایت کنین که یا از کانال تلگرام و یا سایت اونها رو مطالعه کنین (بخش چله زیارت عاشورا)

این لینک تلگرام کانال آیت الله حق شناس که توسط یک آقا سید عزیزی اداره میشه:

haghshenas110@
اینم سایتش:
haghshenas110.com
ارادتمند شما


مرتبط با زیارت عاشورا:

چطوری از پس خواندن و مراقبه چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس بر بیام؟

ترک خودارضایی با چله زیارت عاشورای آیت الله حق شناس (ره)

ختم زیارت عاشورا

چله ترک گناه و چله زیارت عاشورا - مرداد 97



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)