سلام
تک دختر ( نه تک فرزند ) خانواده هستم و ترم آخر کارشناسی. همراه خانوادم برای زندگی به یه شهر دیگه اومدیم.
شهر دانشگام ۵ ساعت با شهری که الان اومدیم فاصله داره. حالا توی دانشگاه خواستگاری دارم که ایشونم ترم آخر کارشناسین ولی ۴ سال از من بزرگترند و دارای شغل مستقل و درآمد هستند.
از نظر ظاهری و موقعیت شغلی اوکی هستن ( ضمن اینکه بسیار مایل به سر گرفتن این ازدواج هستن ولی بدلیل وابستگی به خانوادشون حاضر به زندگی در شهری غیر از شهر خودشون یعنی همون شهر محل تحصیل من نیستن. من هنوز بقیه موارد بررسی نکردم و قراره وقتی تعیین کنیم که بیشتر راجع به شرایطشون در حضور مادرشون صحبت کنند و در صورت اجازه من با پدر و مادر به صورت رسمی بیان جلو ).
 اما چون در شهری که در حال حاضر برای زندگی اومدیم غیر از خانوادم آشنایی ندارم و تقریبا غریب هستیم، اگر بخوام بعد ازدواج از همین تنها آشناهامم جدا بشم و به شهری که پنج ساعت فاصله داره برم، ممکنه دیگه خیلی بیشتر احساس غربت و تنهایی کنم.
حالا نظر شما اینه قید خواستگاری با موقعیت خوب رو بزنم و منتظر بمونم یه مورد خوب تو شهر خودم پیدا بشه یا وابستگی به خانواده رو کنار بذارم؟
خیلی به راهنمایی های شما نیازمندم.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)