سلام به بچه های خانواده برتر

من پسری ۲۴ ساله هستم . با یک دختری آشنا شدم که علاقه ای بهش ندارم البته اوایل علاقه بود ولی الان نیستش . دختری چادری هستش و بسیار پاک و مهربون و علاقه ای زیاد بهم داره و ۱۸ سالشه ولی من دوسش دارم .

ولی اون رو در جایگاه همسر آیندم نمیبینم و امسال کنکور باید بدم و درگیر شدم و نمیدونم 2 میدونم خیلی سخته منم عذاب وجدان میگیرم.

دوستان من چیکار کنم ؟ در این جور مسایل چون دل منم نیست باهاشون ازدواج کنم ولی دختری با معرفت و عزیزی هستش. خانواده خوبی هم داره .

نظرتون چیه بزرگواران؟

بیشتر بخوانید ...

چطوری یک دختر رو محترمانه از سر خود باز کنم ؟

نگرانم با احساسات دختر داییم بازی کرده باشم

چطور یه نفر رو محترمانه از سر خودم باز کنم ؟

می خوام محترمانه، دختری که عاشقم شده رو از خودم دور کنم

دلایل پسند نشدن دختران در خواستگاری از زبان آقایان

می خوام محترمانه، دختری که عاشقم شده رو از خودم دور کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)