سلام .

اخیرا دچار یکسری مشکلات شدم که ممنون میشم دوستان اگر تجربه ای دارن کمکم کنن .

من از بچگی روحیه حساسی داشتم و بخاطر مشکلاتی که تو خانواده و بین پدر و مادرم وجود داشت و تحمل اضطراب های ریاد و محیط پر تنش خونه به دندون قروچه های شبانه و سندروم روده تحریک پذیر دچار بودم . اون وقت ها خودم چیزی نمیدونستم تو چند سال اخیر با مطالعه و پیگیری های خودم متوجه مشکلات جسمانیم شدم.

سالهاست که با درد فک و ناحیه گیجگاهی مواجه ام، شبها به حدی دندان هام رو روی هم فشار میدم که وقتی صبح از خواب بیدار میشم فک و تمام دندان ها و لثه هام درد میکنن، روی لپ هام از داخل دو شیار عمیق ایجاد شده که بر اثر گاز گرفتن های شبانه به این حالت در اومده ، اکثرا طعم خون رو تو دهانم حس میکنم خصوصا صبح ها و دکتر متخصص فک و صورت هم از روی همین علائم متوجه فشار دندان هام روی هم شدن و علنا بهم گفتن اگر با همین وضعیت پیش بری زمانی میرسه که استخوان های فک شما دچار ساییدگی میشن و باید غذا رو پوره کنی و بخوری.

یه مدتی من خیلی روی آرامش اعصابم کار میکردم با مدیتیشن با ورزش با خوندن مطالب آرام بخش و موارد این چنینی .

ولی مشغله های کاری و فشاری که از لحاظ کاری روی من هست و همین طور مشکلات خانواده که تمومی نداره واقعا دیگه امان من رو بریده، منی که تو طی سال به تعداد انگشت های دستم دارو و مسکن نمیخوردم الان هر روز بخاطر سر دردهای شدید باید مسکن بخورم وگرنه دردش خوب شدنی نیست و گاهی فکر میکنم نکنه دارم به میگرن مبتلا میشم، گاهی به شدت دست و پام خواب میره و فکر میکردم نکنه بخاطر ضعف اعصابم به ام اس دارم مبتلا میشم، البته دکترم به من دلداری میداد که اینطور نیست و خودمم میدونم که نباید مشکلات جسمانی رو بزرگ کنیم چون باعث میشه اگر بهشون مبتلا هم نباشیم دچار بشیم و مشکل دیگه ای که اخیرا اضافه شده وقتی عصبی میشم دچار لکنت زبون میشم به تته پته می افتم حرفام رو نمیتونم خوب ادا کنم انگار زبونم قفل میکنه .

من متوجه این هستم که همه مشکلات خاص خودشون رو دارن و من هم دنبال دلداری نیستم چون هیچ کسی جای دیگری نیست که بخواد با وصف مشکلات شرایط طرف مقابل رو درک کنه، فقط از دوستان میخوام اگر تجربه ای دارن که به آرامش و کنترل اعصابم کمک میکنه لطف کنن و بنویسن اگر روشی رو خودتون امتحان کردید یا کتابی یا کلاسی سراغ دارید ممنون میشم بگید . پیشاپیش از شما بابت وقتی که برای پاسخگویی میذارید سپاسگزارم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)