سلام

این نوشته رو دارم با بغض و اشک مینویسم. امروز خواهرم تو راه برگشت مدرسه مورد تعرض یک حیوان شهوت پرست قرار گرفته. خدا رو شکر که مسیر خیلی نزدیک بوده و خواهرم تونسته سریع خودشه به خونه برسونه و اون نانجیب هم وقتی خواهرم به خونه رسیده پا به فرار گذاشته.

از وقتی برگشته داره مدام گریه میکنه من هم زبونم بند اومده که چی به این طفل معصوم بگم. ذهنم قفل کرده و دارم با خودم فکر میکنم چطور یک انسان میتونه تا این حد پست فطرت باشه؟!  هیچ وقت فکر نمیکردم چنین اتفاقاتی برای خانواده ی من اتفاق بیفته .

چون همیشه کوچکترین مسائل دینی رو هم رعایت کردیم. اما مثل اینکه مشکل جای دیگریست. وقتی اتفاقاتی از قبیل اهورا و آتنا اتفاق افتاد همه گفتن آموزش ما میلنگد و ... اما من میخوام بدونم در اینجور مواقع آموزش به چه کار میاد؟  آموزش رو ما با باید به بچه های کوچیک مون بدیم یا اون حیوان های کثیف باید آموزش ببینند؟  چرا واقعا شهوت رانی اینقدر در دنیای مدرنیته زیاد شده؟

به این فکر میکنم که اون انسان کثیف به این فکر نکرد که ممکنه چنین اتفاقی برای خواهر خودشم رخ بده. دنیا دار مکافاته. من که هیچ‌ وقت نمیبخشمش امیدوارم تقاصشو هم این دنیا هم اون دنیا پس بده البته خداوند هدایتش کنه. دوستان دیگه نمیتونم چیزی بگم از شدت ناراحتی و اندوه فقط شما بگید دلیل این ناپاکی ها چیه؟!  پدر و مادر ها لطفا فرزندانتون الخصوص پسرانتون خوب تربیت کنید به پسر و دختر تون به یک اندازه سخت بگیرید تا چنین انسان های نانجیبی بوجود نیان.


مرتبط:

راه مقابله با آزار جنسی در ملاء عام چیه؟

ما دختران چرا با هر پوششی باید مورد آزار جنسی قرار بگیریم؟

تجاوزهای کلامی و رفتاری و لمسی

راه مقابله با تجاوز رو چطور آموزش ببینیم؟

واکنش یه مرد در مقابل متلک گویی به ناموسش چی باید باشه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه)