سلام

من خیلی شکسته شدم واقعا حوصله هیچ فردی ندارم . احساس میکنم همه دارن عذابم میدن . نمیدونم چرا اینطوری شدم از همه دوری میکنم هر کسی میاد سمتم با عصبابنت جواب میدم خیلی . اصلا کنترل اعصاب ندارم . قرص آلپروازام که دکتر تیروید برام نوشته رو نمیتونم بخورم چون هر روز کلاس دارم .

همه با این رفتارم  منو دیوونه خطاب میکنن . به خدا دیگه جون زندگی ندارم . خیلی زود رنجم و همه چی رو سخت میگیرم .

اینو اطرافیانم میگن نمیدونم چیکار کنم ؟ از زندگی متنفر شدم  دیگه به کسی دیگه نمیتونم اعتماد کنم برام سخت شده زندگی . این مشکلم منو از پا انداخته .

داغونم به هرکی اعتماد میکنم  ازم سو استفاده میکنه . قبل اینطوری نبودم . یکی منو از تمام ادما متنفر کرد . شکستم جوری که دیگه نمیتونم مثل قبل به دیگران اعتماد کنم و دوباره عاشق بشم .

سعی کردم اون ادمو فراموش کنم ولی چطوری وقتی منو از همه  ادما متنفر کرد . تو را خدا بخونید و کمک کنید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)