سلام

من مدت چند ماهی هست که عقد کردم که خدا رو شکر از همسرم راضی ام . فقط مشکلی که دارم و ذهن من بسیار درگیر کرده اینه که همسرم بوی عرقش خیلی تند و بد بو هست .

با اینکه میدونم خیلی به بهداشت شخصی اهمیت میده و از نظر هورمونی هم سالم هست اما این مشکل وجود داره . به خصوص زمان معاشقه خیلی اذیت میشم چون خودم معمولا سعی میکنم خوش بو و مرتب باشم . حالا سوالم از دوستان به ویژه آقایون یا خانم های باتجربه این هست که من چطور این موضوع و با همسرم مطرح کنم که ناراحت نشه و به غرورش لطمه نزنه .

و آیا روشی هست که من بهش پیشنهاد بدم که با استفاده از اون بعد از دوش گرفتن روزانه تا روز بعد این قدر بوی عرقش اذیت کننده نباشه .

خودم در مورد استفاده از زاج سفید شنیدم که موثره اگر دوستان تجربه دارن تمنا دارم راهنماییم کنن و من از این مشکل نجات بدن .

دعاگوی شما هستم


مرتبط:

موقعی که هیجان زده میشم عرق می کنم

تجربیات شما در مورد تعرق زیاد و بوی بد دهان

بخاطر مشکل بوی بد عرقم دارم افسردگی می گیریم

عرق کردن دست ها ربطی ناراحتی قلبی و عروقی و ... نداره؟

استفاده از عمل جراحی برای درمان مشکل عرق کردن دست ها

تجربیات شما در مورد تزریق بوتاکس برای درمان عرق کردن کف دست

مشکل عرق کردن کف دست رو در جلسه خواستگاری باید مطرح کنیم ؟

بخاطر مشکل بوی بد عرقم دارم افسردگی می گیریم

زیر بغلم حتی مواقعی که عرق نمیکنم یه بوی بدی میده

کسی اصلا از پد ضد عرق استفاده کرده؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بهداشت فردی (۳۹ مطلب مشابه)