با سلام و عرض ادب و احترام

من آبرویم در خطر است.

من کار بسیار عجیب و زشتی کرده ام ولی الان از صمیم قلب توبه کردم. پسری هجده ساله هستم و دچار بیماری مازوخیسم هستم و الان دچار ترس و مشکل بزرگی هستم .

من مدتی را متاسفانه به طرز عجیبی علاقه مند به گدایی کردن شده بودم ، میدونم میپرسید چطور ممکنه و اینا ولی شدم متاسفانه اما نحوه گدایی کردنم نیز خیلی حقیرانه است بطوریکه جلوی اشخاص با پای برهنه می‌رفتم زانو میزدم و تقاضای کمک میکردم ولی هرگز هیچ پولی نمی‌گرفتند و میرفتم ... .

میدانم بسیار مسخره و عجیب و احمقانه است اما دست خودم نبود ... یک شب من در جایی جلوی دو خانم زانو زدم و پول خواستم ولی یکی از خانم ها که حدوداً پنجاه ساله بود بلند شد و سعی کرد از من فیلم بگیرد و من نیز سریع فرار کردم و نمیدانم کاملاً از من فیلم گرفت یا نه مطمئن نیستم (گوشیش تا شو بود ) ولی پس از آن بشدت از کارم پشیمان شدم و از خدا طلب بخشش کردن و توبه کردم و هرگز این کار را انجام نخواهم داد...

اما الان مشکلی که دارم این است که آیا گناه کرده ام ؟ آیا آن خانم فیلم را پخش می‌کند و چگونه جلوی پخش شدنش  را بگیرم یا به پلیس خبر می دهد و آیا من جرم کرده ام من هرگز پول نگرفته ام و توبه کردم و شاکی هم ندارم و خیلی دیر به دیر ( مثلاً ماهی یکبار ) این کار را انجام داده ام و هرگز انجامش نخواهم داد ، آیا بنظرتان توی دردسر هستم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)