سلام خسته نباشید

من پسری ۲۵ ساله هستم و دوران نامزدی طولانی پشت سر گذاشتم و ۶ ماهه عقد کردم . با همسرم اوایل بسیار مشکل داشتم و ریشه تمام مشکلات عاطفی نبودن ، محبت کم ، کم توجهی و ... بود . به مرور وضعیت بهتر شد ولی متاسفانه هیچ گاه به حد نرمال نرسید .

من شدیدا وابسته به محبت و توجه هستم با وجود اینکه از زیبایی و خوش اخلاقی و شغل درخور شان برخوردار هستم بیشتر اذیت میشم . وقتی بقیه رو میبینم خیلی ناراحت میشم و همیشه خودم رو آروم میکنم . شدید محبت میکنم و چیزی واسه اون کم نمی ذارم .  دوستم داره ولی معمولا بی تفاوت رفتار میکنه . به نظر شما اگه محبت رو کم کنم توجهی نکنم درست میشه ؟

پیشنهاد شما چیه ؟

بیشتر بخوانید

اصلا خانمم رو از ته دل دوست ندارم

راز مطیع بودن زن در مقابل شوهر

احساس می کنم خانمم داره ازم سوء استفاده میکنه

خانمم کجای زندگی من قرار داره ؟

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چطوری ناز خانمم رو بکشم ؟

میخوام خانمم رو عاشق نگهش دارم و حتی عاشق ترش کنم

یک زن، برای خوشبختی، از شوهرش چی میخواد ؟

همیشه باید ناز زن رو کشید؟

زن از ناز کردن لذت می بره؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه)