سلام

میخاستم ازتون یه مشورت بگیرم . راستش من تو شرایطی قرار گرفتم که بین انتخاب دو تا شغل موندم و دو دلم . اول اینکه من مدتیه تو کار برق کشی و لوله کشی منزل فعالیت میکنم یعنی شاگردم اما خیلی چیزا یاد گرفتم و تا چند ماه دیگه میتونم مستقل بشم و همچنین میتونم با وام و قرض حتی یه مغازه فروش لوازم الکتریکی و لوله کشی هم در کنارش بزنم . اما  به تازگی یکی از دوستام یه پیشنهاد به من داده ؛

اینکه یه سوپری تو یکی از شهرهای پرجمعیت اطراف بزنیم .  یه مغازه مطمئن که سود خوبی هم داره ، البته من سرمایم کمه و میگه از سود ماهیانه پولشو بهم بده و در واقع شریک شم باهاش . حالا نظر شما چیه من کدوم شغل رو انتخاب کنم ؟ یه شغل فنی تو شهر خودمون یا یه سوپری با سود بالا تو یه شهر دیگه .

البته من بابام سواری داره و خودمم مدتی تو این کار بودم . در ضمن من مجردم و 27 سالمه کارشناسی برق دارم و شدیدا دنبال پولم که زودتر سروسامون به زندگیم بدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)