سلام دوستان

من دختری ٢١ ساله هستم ، دانشجوی مهندسی، قد و ظاهر متوسط رو به خوب، وضع مالیمونم خدا رو شکر خوبه و خانواده خیلی خوبی دارم، ریز نقشم هستم .

راستش من از پارسال تا به حال اصلا خواستگار نداشتم یعنی واقعا علت اینکه به چشم هیچکس نمیام و نمیدونم،

چند ماه پیش اتفاقی ادرس سایت همسریابی رو دیدم و با دوستام گفتیم ثبت نام کنیم ببینیم چجوریه، من اول با یه اقایی اشنا شدم که خیلی پسر خوب و مذهبی بود قرار شد همو ببینیم قبل از ملاقاتمونم کلی باهم صحبت کرده بودیم راجب همه چیز و خیلی هم عکس از من دیده بودن ( البته با حجاب ) و خیلی پسندیده بودن ،اینم بگم که من واقعا عکسام با خودم فرقی نداره .

بعد از اینکه همو  دیدیم دیگه ازشون خبری نشد.. نفر دومم دقیقا به همین صورت بود فقط ایشون بعدش کلی ازم تعریف کردن و گفتن برای ازدواج به دلیل حجاب و ..مناسب هم نیستیم منم گفتم بله نظر منم همینه خوشحال شدم از اشناییتون و خداحافظ.

دیگه پشت دستمو داغ کردم برم تو این سایتا.. از اون طرف دوتا دوستام با دو نفر ملاقات کردن و همه چیز اکی و قرار خواستگاری گذاشتن، باور کنید شاید از لحاظ ظاهر ،خانواده،یا اینجور چیزا من از دوستام سرتر هم باشم ،به خدا اخلاقمم یه دختر اروم و مهربونم اصلا نمیخوام از خودم تعریف کنم چون شما نمیشناسینم اینجوری میگم.ولی اعتماد به نفسم نابووووود شددد از اون موقع روزی نیست بی دلیل یهو بزنم زیر گریه.

فقط خدا رو شکر میکنم خانوادم در جریان نبودن.. تو دانشگاه و محیط های دیگم که همه در معرض توجه ان به جز من..خیلی دلم گرفته با اینکه خانوادم هیچوقت به من چیزی نمیگن اما مطمئنم براشون سواله که چرا من خواستگار ندارم. خیلی خجالت میکشم از همه .

بعضی وقتا فکر میکنم هیچوقت کسی پیدا نمیشه برای من،انگار اصلا کسی منو نمیبینه. کسی بوده مثل من خواستگار زیاد نداشته باشه ولی ازدواج خوبی کرده باشه؟

من حتی علت اینکه اون دو نفر منو نپسندیدن و نفهمیدم واقعا نمیدونم اشکالم چیه .

ممنون میشم اگه کمکم کنید واقعا افسرده شدم

مطالب مرتبط :

چرا ازدواج سخت شده و چرا خیلی ها خواستگار کم دارن

چه تغییری باید در زندگیم بدم که خواستگار داشته باشم؟

نکنه به خاطر جوش هام هست کسی منو نمی پسنده ؟

هر کس میشنوه که تا حالا اصلا خواستگار نداشتم باورش نمیشه

من اصلا هیچ خواستگاری ندارم

اون دختری که خواستگار نداره باید بره بمیره ؟

رک بگم خواستگار ندارم هر که میاد زنگ میزنه دیگه نمیاد

از خانوادم خجالت می کشم که با این سنم خواستگار ندارم

چرا خواستگار خوبی ندارم ؟

نمی دونم چرا اصلا خواستگار ندارم ؟

دلم خونه و اصلا خواستگاری ندارم!

چون چهره ام بچگانه است خواستگار ندارم ؟

چرا من خواستگار خوب ندارم؟

32 سالمه و تا حالا حتی یک خواستگار هم نداشتم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه)