با سلام خدمت دوستان خوب خانواده برتری

من سوالی داشتم که ممنون میشم اگه دوستان مطلع راهنمایی بکنند . من چند سالی میشه که متوجه شدم مادرم قبل از پدرم با آقای دیگه ای ازدواج کرده بودن که طلاق گرفتن و از ازدواج قبلی شون یک دختر دارن.یعنی من یه خواهر بزرگتر دارم که هیچ وقت ندیدمش .

به دلایلی که نمی خوام زیاد اینجا در موردش بنویسم مامانم از خواهرم اجبارا دور شده و گمش کرده و نتونسته دنبالش بگرده. اتفاقات زیادی توی زندگیم افتاد که مجبور شدم دنبال خواهرم بگردم تا یک سری از واقعیت هارو هم من بفهمم هم اون . اسم و فامیلی خودش و پدرش رو میدونم ، میدونم که ساکن تهرانه ، میدونم که چند سالشه ، شماره شناسنامه اش رو هم میدونم .

با توجه به این اطلاعات به نظرتون من چطور می تونم پیداش کنم ؟

ممنونم


مرتبط:

دختر مورد علاقه م سیم کارتش رو عوض کرده، چطور پیداش کنم؟

می خوام از راه قانونی دختری که اینترنتی باهاش آشنا شدم رو پیدا کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)