سلام
من تصمیم دارم تغذیه م رو اصلاح کنم. برای اینکه مدتیه احساس ضعف جسمی میکنم و نمیخوام تبدیل به چیز جدی بشه. با یه تعداد سرچ تو اینترنت به مطلبی برخورد کردم که واقعا ناامید شدم. 
تمام موارد ممنوعی که نوشته برای جسم ضرر داره رو ما در طول روز استفاده میکنیم... و به نظرم خیلی سخته که آدم بخواد مرغ و تخم مرغ و لبنیات طبیعی و غیرماشینی یا روغن غیرصنعتی و بدون پالم و ... پیدا کنه و از مایکروفر و ظروف تفلون و... که همه شون مضر شمرده شدن استفاده نکنه. حتی عسل واقعی و طبیعی هم پیدا نمیشه! . همه مردم با این چیزا دارن زندگی میکنن! چجوری میشه نجات پیدا کرد و سالم موند ؟

مرتبط:

عادت های تغذیه ای، بهداشتی و سلامتی

یه زن چه نوع مواد مهمی باید توی سبد غذاییش باشه؟!

سبک برنامه غذایی شما در طول روز به چه صورته؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)