سلام دوستان

بنده با مساله ای مواجه شدم که میخوام با شما به اشتراک بذارم و از نظرات تون استفاده کنم . خدمتتون عرض کنم مدتی قبل خانواده ی من تصمیم گرفتند که برای من آستین بالا بزنند و برای یافتن دختری مناسب دست به کار شدند. پس از پرس و جو از دوستان و آشنایان یکی از دوستان پدرم که بسیار شخصیت موجهی دارند دختری را معرفی کردند و آدرس دادند.

سپس پدرم با پدرشان تماس گرفتند و ایشون گفتند که دختر خانوم در کودکی مادرشان را از دست داده اند و پدرشان هم خانومی اختیار کرده اند و از آن خانوم بچه دار شده اند. دختر خانوم هم مدتی با مادربزرگشان زندگی کرده اند تا اینکه مادر بزرگش هم فوت کرده و با نا مادری مادرش ( نه نامادری خودش ) در منطقه ای محروم زندگی میکند، البته هفته ای دو روز پدرش را میبیند.

چهره شان نیز از نظر من در حد قابل قبول است به طوری که مادر من پس از بررسی گزینه های مختلف از نظر ظاهری ایشون رو پنجاه درصد پسندید .

حال سوالات من از شما ؛

به نظرتون دختری با چنین شرایطی که محبت آنچنانی ندیده سنگ دل به بار اومده یا نه میتونه آدم دلسوزی باشه؟

بنده خوب خیلی دوست داشتم که مادر زن داشته باشم و بهش محبت کنم و ازش محبت ببینم و این حرفا و اینکه از نظر مالی با ما هم طبقه باشند ولی این شرایط را ندارند،، از یک طرف وجدانم اجازه نمیده که به خاطر وضعیت مالی نا مناسب و نداشتن مادر بی خیال ایشون بشم و از طرف دیگر میترسم دختر خانوم با وصلت با خانواده ما و در اختیار بودن امکانات و دریافت محبت بسیار از جانب خانواده ام ( چون پدر و مادرم اهل احترام و عزیز شمردن عروسشان هستند ) ( البته نه اینکه ما وضعمون خوبه نه ولی ما از وضع متوسطی برخورداریم ولی آنان متوسط به پایین هستند) از خود بیخود و جوگیر بشوند و چهرشان عوض شود، حال مرا جای برادرتان بگذارید  و راهنمایی ام کنید که چکار کنم؟

اینم بگم که تا به حال خودم دختر را ندیدم و با توجه به اینکه تا حال بنده با دختری هم کلام نشدم مطمعنم با دیدن ایشون ازشون خوشم میاد و از طرفی هم دلم به رحم میاد و دیگه نمیتونم ولشون کنم.

لطفا از پرداختن به مسایل حاشیه ای بپرهیزید و مرا برادرانه و خواهرانه راهنمایی کنید

سپاسگزارم 


ازدواج با دختر یتیم:

شما حاضرید با دختری که پدرش فوت شده ازدواج کنید؟

ازدواج دو نفر که پدرهاشون رو از دست دادند چه اشکالاتی داره؟

اگه برای رهایی از تنهایی ازدواج کنم شکست میخورم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)