سلام 

این کار درسته که مثلا اگه یه نفر فکر میکنیم پتانسیل ازدواج داره نشون کنیم (( یه راه ارتباطی چیزی ازش مثلا داشته باشیم ))  بعد که شرایط ازدواج فراهم شد بریم سراغش ؟ چون همیشه میگن رابطه ها قبل ازدواج وابستگی میاره شناخت واقعی صورت نمیگره .

کلا اهل اینجور رابطه نیستم با خودم میگه یه درصد احتمال بده این رابطه به ازدواج ختم نشه بعد تکلیف اون همه قرار ، درد دل و اینا چی میشه  ؟

البته با خودم فکر کردم همه که مثل من این کار رو انجام نمیدن شاید یه نفر دیگه به اون ابراز علاقه کرد . دیگه این کارم یعنی نشون کردن بی فایده باشه . حلا  کسی نظری داره  خوبه بده غلطه بی فایدست یا چی ؟

بعد من با خودم میگم دو سال دیگه از این شهر میریم یه شهر دیگه که صد کیلو متر دور تره دیگه نشون کردن چه فایده داره ,  یه سوال دیگه هم هست اینکه یکی نبودن محل سکونت خیلی تاثیر میذاره که مثلا ازدواجی ختم بشه یا نه ؟ خودمو نمیگم کلا میگم مثلا فاصله شهر صد کیلو متر باشه .

مرتبط :

رسم و رسوم خواستگاری و مراسم ازدواج توی سمنان

ورود رسم و رسومات جدید به زندگی ایرانی ها

کدوم رسم و رسومات ازدواج برای شما آزار دهنده است؟

رسومات ازدواج در شیراز

رسم و رسومات ازدواج در شیراز

رسومات عید نوروز در شهر شما چگونه است ؟

رسومات پذیرایی خانواده عروس موقع خواستگاری در شهرهای مختلف

رسم و رسومات قدیمی ، درسته یا غلط ؟

رسم و رسومات آذری ها در مورد ازدواج چیه ؟

رسم و رسومات خاص شب عروسی

رسومات دردسرساز و بی فایده ازدواج رو بشکنیم

فلسفه قیچی موجود در تزئین سینی حلقه عروس و داماد

رسوم و سنت های خاص منطقه ی کرمان چه هستند؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رسم و رسومات (۸ مطلب مشابه)