سلام
بنده چند سال به گناه خود ارضایی مبتلا بودم تا این که با لطف خدا نامزد کردم و بعد از نامزدی این گناه خانمان سوز را ترک کردم.

حالا مدتی میشه که عقد کردم. اما مشکل من اینه که بعد از رابطه یه احساس گناه خیلی شدید بهم دست میده. یا وقتی بدنش رو میبینم احساس گناه میکنم و هر چقدر هم که با خودم کلنجار میرم که خدا راضیه تو چی میگی این وسط ، دلم رضا نمیده. میخواستم بدونم کسی هم هست مثل من هست  و راه درمانش چیه؟

یا علی


مطالب مرتبط با مسائل زناشویی آقایان:

نمیخوام حسرت یه رابطه ی جنسی حلال بمونه روی دلم

نیاز جنسی مرد کی تموم میشه شرش کنده بشه

آقایون بیشتر دنبال ارضاء نیاز جنسی هستن یا نیاز عاطفی؟

مردها نیاز جنسی شون رو چطور نشون میدن ؟

اگر مسئله رفع حلال نیاز جنسی مطرح نبود، ازدواج می کردید ؟

آپارتمان کوچک+داشتن فرزند بزرگ+نیاز جنسی زوجین

طلاق عاطفی و چگونگی رفع نیاز جنسی

دلایل تون برای ازدواج به جز رفع نیاز جنسی و عاطفی چی میتونه باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)