سلام

24 سالمه, با یه دختر 20 ساله دوستم . از همون اول قصدم ازدواج بود, ولی بعد متوجه شدم که طرفم خیلی بچه س و به بلوغ و تعادل لازم واسه ازدواج نرسیده, حتی خیلی کارای بچه گونه میکنه و باعث میشه به خودش آسیب برسه یا مریض بشه!

خیلی دوسش دارم, ولی با این وضعی که داره فعلا فکر ازدواج باهاشو فراموش کردم, مگر اینکه تغییر کنه و اصلاح بشه. فقط دلم واسش میسوزه, نمیدونم شاید مشکل روانی داشته باشه... منطق و عقل سرش نمیشه, لج بازی میکنه .

با اینکه هر کاری از دستم بر اومده واسش کردم, خیلی باهاش مهربون بودم و کلی واسش شعر گفتم و از خیلی کاراش گذشتم و بخشیدم, ولی اون وقتی لج میکنه, دیگه حرف تو گوشش نمیره... به خودش ضرر میزنه, این اذیتم میکنه...

ضمنا من قبل از اون با دختر دیگه ای دوست نبودم, و چون عشق اولمه هم بیشتر دوس دارم باهاش ادامه بدم... البته اصراری ندارم که باهام بمونه, ولی از اینکه عقل درستی نداره و به خودش آسیب میزنه, اذیت میشم, چه با من باشه چه نباشه.

اینم بگم که کاملا سعی کردم رابطه رو پاک نگه دارم, تماس فیزیکی هم نداشتیم اصلا... چندین بار خواسته که بره, ولی بازم برگشته, خودش بهم میگه تو حیفی که با من باشی. گاهی هم خودش میفهمه که با اخلاقش داره اذیتم میکنه و نگرانم میشه و میگه من میرم که تو اذیت نشی! بهش میگم تو هر چی باشی من باهات راه میام, نگران من نباش...

چون فکر میکنم که میتونم بهش کمک کنم تا رشد کنه, هر چند که واسم سخت و تلخه , اما به امید اینکه شاید درست بشه, این سختی ها رو تحمل میکنم .

گاهی فکر میکنم که داره باهام بازی میکنه... آخه خیلی مواقع هم شده که عمدا کارایی کرده که من ناراحت بشم, بعد میگه شوخی کردم!!! نه دلم میاد ولش کنم, نه اینکه میتونم باهاش رابطه ی درستی داشته باشم!

بارها شده خدافظی کرده و از خیرش گذشتم و سپردمش به خدا! ولی باز برگشته! حالش که بد باشه میاد پیشم, حالشو خوب میکنم, بعد میذاره میره دوباره!!! الانم رفته مثلا!

حالا میخواستم نظر آدمای با تجربه تر رو بدونم... این رفتارا واسه یه دختر تو این سن طبیعیه یا نه؟ یا مشکل از منه؟ به نظرتون چی کار کنم ؟ اگه باز برگشت چه رفتاری داشته باشم؟

ممنون


شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان

ممکنه به خاطر تتو روی دست، در خواستگاری رد بشم؟

جمله " ازت متنفرم " چه تاثیری روی دختران میذاره؟

آشنایی با انواع تیپ های شخصیتی زنان - برای آقایان

پر جنب و جوش بودن دختر نشونه اینه که به بلوغ عقلی نرسیده؟!

چرا بعضی دخترا بیشتر از یه سیم کارت دارند؟

نظر دختران در مورد پسرانی که از پدرشون پول میگیرن چیه؟

خانم ها از پسران خجالتی بدشون میاد؟

ارضای عاطفه و محبت دیدن علت اصلی ازدواج برخی از خانم هاست؟


پیشنهاد:

چطوری باید برای ازدواج با یه دختر وارد دوران آشنایی بشم؟

چه جوری دختری پیدا کنم که مهربون باشه

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چطوری یک دختر واقعا مومن پیدا کنم؟

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

دوستی به قصد ازدواج با اطلاع خانواده

دخترهایی که سابقه دوستی دارند جذاب تر هستند ؟!

نمک روی زخم ما دخترها و پسرهای توبه کرده نپاشید

چند سوال راجع به دوستی قبل ازدواج یا حتی نامزدی

 عوارض ازدواج های بر پایه دوستی چیه ؟

دوستی به قصد ازدواج چه تعریفی داره؟

نظر شما در مورد دوستی سالم تا زمان ازدواج

از دوست پسرم خواستم بیاد خواستگاری ولی ...

با یه پسر دوست هستم ولی یه خواستگار بهتر برام اومده

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

کسی که چندین رابطه رو تجربه کرده مناسب ازدواج نیست

به 11 دلیل دوستی های قبل از ازدواج ممنوع


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)