سلام

هموطنان عزیز ، میخوام سوالی ازتون بپرسم. سوالم اینه که چی شد که یک دفعه ما ایرانی ها تا این حد فحاش و بی ادب شدیم. البته این که میگم ما منظور همه نیست. حتما شما هم متوجه حجم زیاد فحاشی و بی ادبی هموطنان مون در فضای مجازی الخصوص اینستاگرام شدید.. گاهی فکر میکنم فضای مجازی باعث شد بعضی تا این حد وقیح و بی ادب بشن، بعد با خودم میگم ممکنه بعضی بی ادب بودن ولی مکانی برای نشون دادنش نداشتند و حالا ...

یه پیجی رو مدتی قبل سر زدم. این پیج از بازیگران و هنرمندان و ... مطلب میذاره. محاله شما پستی رو ببینید که زیرش توهین و فحاشی نباشه. تازه این یکی از هزاران پیجی هست که مردم در اون فحاشی میکنند. کافیه هنرمندی یا مسئولی حرفی بزنه، یا کاری بکنه ، اولین جایی که بهش حمله میکنند پیج اینستاگرامشه. من نمیگم کار همه ی مسئولین و هنرمندان درسته اما آیا نمیشه مودبانه و با زبان خوش از اون ها انتقاد کرد؟!  فحش به ناموس آخه؟!

مثلا عکس یک مسئول رو دیدم که کمتر کسی اونو میشناسه اما من هر چی شنیدم درست کاری و خوبی بوده ازش ، بعد وقتی یک پیچ عکس اونو گذاشته بود تمام کامنت ها فحش و توهین به اون آقا بود که اره تو هم مثل بقیه خوردی و بردی و ...  در صورتی که که مطمئنم حتی نود درصد نمیدونستن اسم این آقا چیه و فقط چون زیر عکس نوشته بود فلان مسئول بهش فحش دادن.

یا مثلا عکس از همسر یک هنرمند یا فوتبالیست میبینند شروع میکنند که اره این سر تره اون سر تره، زنش چه زشته چشماش چرا چپه و ... ؟

چرا آخه؟!  دقیقا چرا ما اینطوری هستیم؟!  بخدا سرم درد میگیره وقتی این چیزا رو میبینم برای همین مدتهاست از این فضاها دوری میکنم. باید چیکار کرد؟! 


مرتبط با فحاشی:

دختر خالم وسط حرفاش بهم فحش میده

راه برخورد با کسانی که فحش ناموسی میدن

می ترسم موقعی که خوابم فحش بدم

مادرم جلوی من به پدرم فحش میده

دلیل روانشناسی فحش دادن چیه؟

چرا برخی از آقایان فحش جنسی میدن؟

چرا یه پسر باید به دوست دختر سابقش فحش بده؟

شوهرم موقع عصبانیت بهم فحاشی میکنه

چطوری با همکلاسی فحاشم برخورد کنم؟

می تونید یه پدر فحاش رو تحمل کنید؟

زن ها به خاطر فحاشی بعضی از مردها نباید برن استادیوم، این منطقیه؟

دلیل خشونت و فحاشی در ورزشگاه ها چی میتونه باشه؟

فحاشی به خواهر و مادر طرف مقابل دعوا!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)